Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Liten Mjau skrev 2011-03-07 23:05:46 följande:
    Har en fråga om mini-kånken. Min ljusrosa är as-skitig! Försöktee tvätta den men den blev inte ren Jag kan inte vara den enda som smutsat ner  sin minikånken...
    prövat vanisch?...
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-03-09 13:10:51 följande:
    Stort grattis Tant pruselius! Härligt med en liten nyfödd (är lite avis). Gick allt bra?
    tack! Hjärta allt gick bra !
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-03-09 13:11:25 följande:
    {#emotions_dlg.flower} GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
    FridaLee skrev 2011-03-09 16:10:27 följande:
    Grattis!

Vill också ha ut min bebis nu!
    Liten Mjau skrev 2011-03-09 16:27:04 följande:
    Grattis Tant Pruselius

Min bebis kommer förhoppningsvis om 13 veckor men om 4 veckor ska vi på Ul igen och vi hoppas på att få veta kön då. Efter det blir det nytt topset och nya swirvelhjul
    gavagai skrev 2011-03-09 16:46:35 följande:
    Grattis! Skrattande
    linaenn skrev 2011-03-09 16:50:04 följande:
    grattis!!
    Joddan skrev 2011-03-09 17:15:50 följande:
    Grattis!!!! Nu får du använda din snygga denim . Längtar efter min prinsessa nu... Bara en månad kvar...
    Ja jag vet fantastiskt!!! Hjärta
    snart är hon här...
    hur går det med syskonvagnsjakten?
    piip79 skrev 2011-03-09 19:13:27 följande:
    Grattis!!
    TACK ALLA  {#emotions_dlg.flower}
  • Tant Pruselius
    mamma på vift skrev 2011-03-09 19:40:12 följande:
    Stort grattis till lill tjejen!!!
    Tack !!!
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-09 21:11:39 följande:
    Grattis min kära Tant till tösen!

I dag har jag blivit "mormor"  För det sista Noa sa innan han somnade var "min nagn min bebis är fin"
    Både Noa och jag är väldigt glada och nöjda
    Tack snälla Mileas mamma Hjärta

(och så kan jag tydligen inte lägga upp bilder här på FL längre *morr* men dom finns i min blogg se sidfot)
    Tack my dear!!!
    Och grattis till "barnbarnet" !!!
    Lindadjo skrev 2011-03-09 21:15:26 följande:
    Just det, säger grattis åt dig även i den här tråden Tant Prusilus Grattis till lilla prinsessan {#emotions_dlg.flower}
    Hjärta
  • Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2011-03-11 20:18:14 följande:
    Clara, jag o många tycker att gamla been är mkt finare o mer praktisk ! Jag har haft både och o visst ryggstödet är höj/sänkbart men högsta läget är ju inte högre än det fasta läget på gamla bee. Sitsen på nya sk vara bredare men det är samma chassi o det enda de gjort är att ta bort två "vingar" som fanns på gamla been, tar du bort dem på din vagn får den samma sittbredd som bee plus :0) KÖP säger jag :0)
    fast det högsta ¨på plusen måste vara längre än på den äldre för min 3åring fick inte plats i den äldre och i plusen har hon växa marginal....?!
  • Tant Pruselius

Sjukhus M - Asereth har den äldre, ska be henne mäta ! Du har du kvar den första sufflan man ser i galleriet? Någon spmmarsuffla? Kram

• Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-03-16 08:37:07 följande:
    mini80: många hade problem med glidande handtag runt 2008, men de flesta reklamerade detta och fick nya chassin som inte har problemet. En viktig grej tycker jag är att kolla med säljaren hur de skött om vagnen. Har den rengjorts kontinuerligt och smörjts in? Jag tror att många behandlar sina vagnar som skit rent ut sagt. Kolla hur den varit förvarad osv. Testa bromsen så att den tar ordentligt! Jag skulle aldrig köpta en vagn som är äldre än 1-2 år gammal, men det är jag. Vet många som köpt äldre modeller och är nöjda men tror att det finns få guldkorn med bra föregående ägare.
    hemlig007 skrev 2011-03-16 08:59:42 följande:
    Kom på en till fråga: Hur kan man vara säker på att den inte är stulen och att det inte är en kopia?
    Man ska väl alltid be om kvittot men finns det något mer man bör tänka på?
    Jag skulle aldrig köpa en beg bugga cam om det INTE var det gamla chassit med vingmuttrar - just pga av glidande chassi risken - och eftersom det i många fall inte är mer en "några" tusen billigare en en ny med 2års garanti då....
    det är ju bara hur jag tänker....
  • Tant Pruselius
    Vicka81 skrev 2011-03-16 13:52:07 följande:
    Tant Pruzelius: Är det en sittpall på ståbrädan?? GENIALISKT!! Gud vad snyggt i denim... vit eller denim... den stora frågan... och jag måste snabba mig innan nån av de tar slut :)
    ja det är en liten pall, its lovely! en riktigt hit för samtliga
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21