Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2011-03-16 15:14:24 följande:
    Åh den är så fin <3 jag har inte glömt att leta vännen. <3
    INGEN stress my dearest !!! Ja visst är den fiiiiiin *älskar*
  • Tant Pruselius

Var lite snabb där... Vet tyvärr inte vart dem går att få tag på, har också för mig att dem endast passar på den gamla ståbrädan ....

• Tant Pruselius
    Mamma till Rasmus skrev 2011-03-18 14:02:30 följande:
    Usch vad jobbigt det är med vagnar. Låg och drömde mardrömmar inatt, då har det gått långt :)
    Men om jag köper en gammal cam så var det inga bekymmer med chassit, dom som har vingmuttrar? 
    jag har en med vingmuttrar och här glids inget
    Mamma till Rasmus skrev 2011-03-18 14:31:58 följande:
    hm Frog har jag ju inte ens tittat på...ännu en valmöjlighet alltså?? Blir tokig!!!!!!!
    frogen är mk trevlig! Jag är dock allergisk mot det nikotingulafodret så är man inte händig och kaan sy egna fina sufflor (*stirrar lite menandes på Asereht*) så "behöver" man byta suflett fästen och bågar till cam och kan då ha cam sufletter...
  • Tant Pruselius
    modestyclara skrev 2011-03-18 20:46:50 följande:
    Frog är bäst!
    Tant Pruselius skrev 2011-03-18 20:49:49 följande:
    har du kvar din?
    Jo just det det var geckon som rök va?
  • Tant Pruselius
    Mamma till Rasmus skrev 2011-03-19 12:56:13 följande:
    Nu har jag äntligen bestämt mig!! Det blir en cam! Men nu är frågan ska jag köpa en från -09 eller ska jag köpa en äldre med det gamla chassit?? Snälla kom med era åsikter!
    galojj skrev 2011-03-19 13:37:50 följande:
    Vingmuttrar skulle jag säga. Det nyare chassit är nog snäppet snyggare, men jag tycker det känns bättre att köpa ett chassi som är glidsäkert

När jag själv skulle köpa en cam tyckte jag många föreslog just det chassit med vingmuttrar....och jag ser faktiskt inget negativt alls med det chassit
    jah håller med föregående talare....
    när jag skulle köpa min beg cam så rådfrågade jag den kloka Fröken Småland, och jag har inte ångrat en sekund det chassit...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-19 14:27:52 följande:
    Fler borde verkligen göra det Drömmer

Buggan på vårprommenad med dyrbarlast x 2
  • Tant Pruselius
    stinamaria skrev 2011-03-20 07:55:07 följande:
    Superfint bumperskydd! Jag väntar med på ett=) Kommer bli så fint!
    jag älskar verkligen mina Hjärta dem gör hela vagnen!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21