Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

stinamaria skrev 2011-03-03 15:50:24 följande:
    Det är nog den gamla versionen av det nya chassit hon menar=) Alltså inte ett med vingmuttrar.

Chassina ska vara lika stora
    jaha *poletten faller ner* Ja för det med vingisar är ju way to old för att få ut ett nytt vilket säljarn måste h fått...

Du, jag testade min broms och jag tycker inte riktigt att den heller tar i 3steg, snarare 2 men den sitter som berget på andra...

vart sprayar du siliconsprayen ?
  • Tant Pruselius
    hjärtan81 skrev 2011-03-04 05:02:03 följande:
    Hej
    Har en fråga, ska liggdelen kunna vara på golvet med barnet i? För min gungar när jag lägger den på golvet med ramen! Vad har jag då gjort för fel och hur rättar jag det till?
    har du fyra svarta tassar under?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-06 09:28:44 följande:
    Hon är dum tycker jag som ställer alla oss andra i dålig dager
  • Tant Pruselius

hurre ni proffs.... när man ställer liggdelen på marken så blir den ju helt vippig/gungig av stålpinnen/fästet som ej går att vinkla... tips? (hel snurrig föklaring men kanske någon förstå?)

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-06 18:29:28 följande:
    Om den skall kunna stå helt plant måste du lossa kardborrarna runt "benen" så att de går att vinkla upp. Lite tokigt, men så är det
    allright.,... då kan K sluta slita sitt hår för att lista ut det han sitter nu och plöjer instruktionsboken.. höhö
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-03-06 18:31:47 följande:
    Du kan ju vänta en liiiten stund innan du berättar det för honom Flört
    and so I did
    stinamaria skrev 2011-03-06 19:51:08 följande:
    Hur många gånger klickar det på era vagnar innan bromsen tar i hellt? två eller tre?
    två, min har nästan inte 3 lägen...
    Joddan skrev 2011-03-06 20:13:04 följande:
    Ser nån på solsidan ? Hehe, inte så bra publicitet för BB kanske
    ja jag tänkte oxå på det...
  • Tant Pruselius
    Haven09 skrev 2011-03-06 22:21:13 följande:
    Såg också avsnittet, och alla vagnar jag har haft har vält på det viset så man ska väl alltid ha en hand mer eller mindre:)
    min uj var lite tipp belägen...
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-06 22:56:33 följande:
    ja det skulle jag tro det har räddat mina vagnar!
    och jag har nu siliconspray, dock inte sprayat än... tanken är nog att göra det utomhus ändå....
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-03-07 22:43:06 följande:
    Imorgon invigs kånken mini på camen! Får vi se hur det funkar. Är så trött på vår stora skip hop, man packar ju ner mer när väskan är större. Barnvagnsmarchen ska vi gå, får stoltsera med buggan big time ;)
    vilken färg...på kånken?
    Joddan skrev 2011-03-07 22:55:29 följande:
    Älskar mina mini-kånkar
    me 2 !
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21