Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Gavagai

Har köpt det! Supererbjudande!

• Joddan

Nu har jag köpt upp min Groupon-rabatt. Blev en ståbräda. BB egna. Får fixa en annan sedan till Swiften i höst när den behövs. I sommar så kör jag nog endast Bee ändå!

Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Sneak peek på nyheten på FB. Fattar 0 vad de kan tänkas vara flr nått. En skarf?
    Ngt mer än den där "skötväskan" måste det ju vara...

• Joddan

Åh vad har jag missat. Har KIdz rabatt på barnvagnstillbehör också? Trodde de vara var kläder och leksakee...

• Joddan

Mammageno
    Tänker du på bilden på FB? Ja hon hade en mönstrad scarf i färger som kan vara sufletter. Skulle vara kul med mönstrad suflett.

• Joddan

Fast ALLAS sittdelar är hemska att få dit. Speciellt första gången man gör det . Så andas in andas ut... Och så DRA!

• Joddan

Mina sittdelar har haft 5-8 cm ner till "pluttarna". Så jag tror inte den är krympt... Man får helt enkelt som de andra säger sätta den på högkant och trycka ihop ramen och sen på med sittdelen.
    Om man tänker på alla felmonterade sittdelar så borde de göra den lite bredare men inte för bred för den får ju inte vara för lätt att den ramlar av ramen heller...

• Joddan

Jag bor i Sickla! Så fort jag pluppar bebis (försenad en vecka) så kan jag hjälpa . Svettas lite sittdel var ett tag sedan då jag kört bee/bee+ sedan ett år...

• Joddan

Kollade din bild nu. Det där ser helt normalt ut. Bara att trycka på!!!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21