Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Ska på överburenhetskontroll idag. Och se vad den lilla prinsessan väger . Hon var beräknad till 4100 på Bf, så man undrar hur mkt hon kan tänkas lägga på sig till nu .
    En liten (stor) majblomma vore inte fel

• Joddan

*aktar mig för äggkastning*
    Men jag gillade inte de nya sufletterna
    Men så är jag inte så mycket för färgblandningar och tokmönster heller

Tack för all peppning om bebis. Hoppas hon kommer innan igångsättning. Fick det sist pga vattenavgång men svagt värkarbete, ite kul som slutade i KAOS! men men... Den som lever får se. Innan onsdag kör jag rosa bee med lillasyster i och storebror på bräda (som han ÄLSKAR och vill åka på här hemma )

• Joddan

OT
    Nu är LILY här. Oerhört snabb förlossning kom hon 4.32 imorse, startade vid 2 tiden. Knubbig och go!

• Joddan

Invigde been med bebis i och ståbräda igår. Surfar från ifån så det går inte att lägga in bilder.
    Men jag har bild på min blogg minigard.blogspot.com

Om nån vill se . Kommer nog inte använda ståbrädan ensam så mkt. För sonen far runt överallt fortfarande. Gick bra att stå vissa sträckor tills han såg ngt intressant.... Tacka vet jag duon där jag kan spänna fast honom

• Joddan

Det finns två olika 007-loggor också. Den första med vit "graffiti stil" och senare med guldfärg och annat typsnitt.

• Joddan

Funkar camelons toppset på gecko? Det gör den va? Med rätt suflettpinnar? Eller vsr det gecko som har fasta suflettpinnar???
    Vill köpa en gecko eller frog till hösten men vill ha cam-topset

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21