Pepsi08 skrev 2011-01-09 12:36:55 följande:
Vi har frågat ut dem på NK flera gånger. Behöver också en Donkey nu i vår - är beräknad till 30:e april och kommer då även ha en 11 månaders tjej :) Till Sverige kommer de komma ca i september. De släpps först i USA, Holland och UK (var kanske något ställe till...). Har hört flera bud angående månade - de flesta säger april. Har hört någon som varit rätt säker på att det blir i mars redan. Enklast och billigast lär väl vara att ta flyget över till London och köpa en skulle jag tro. Det är vad vi siktar på i alla fall, om ingen kompis råkar vara i USA då. Hörde först att garantin gäller där man köpte den så att man måste reklamera den i London, men senast när jag pratade med NK så sa de att Bugaboo har garanti som täcker så att man även kan reklamera den från Sverige. Hon sa till och med att vi kunde reklamera den hos dem och vilka andra återförsäljare till Bugaboo som helst. Är det så känns det verkligen värt att ta en sväng till London för att få tag på en Donkey :) Vill gärna kunna vända sittdelarna emot mig, annars hade man ju kunnat köpa en UJ. Dessutom är ju Donkeyn så snygg!
Någon som har sett något om pris? Såg någon som chansade på runt 12 000, men tycker att det låter lite med tanke på att vi betalade 11 000 för vår Cameleon. Tror att det var någon som hade räknat om från vad de trodde att den skulle kosta i USA och där är de ju billigare. Men de brukar väl vara billigare i UK också?
om den släpps i UK innan sverige så går det ju säkert att beställa den från
pramworld.co.uk det hade iaf jag chansat på om jag skulle vänta en liten