• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Kajsa86 skrev 2010-12-26 08:40:00 följande:
    Jag har köpt en begagnad Bugaboo bee son ska komma nästa vecka. Och nu undrar jag om det GÅR att sy en egen suflett till den? Vill ha ett lite roligare tyg. Hade en bugaboo cameleon innan och till den sydde jag en suflett efter ett köpt mönster. Om det går att sy, har ni några tips? Ser bara en massa pimpade cam, men inga bee med egensydda sufletter så därför började jag fundera på om det kanske inte går? Vet ni någon bild så ge mig gärna adressen så jag får se med :)
    Ja det går! Jag har sytt till min gamla bee. har inte kvar vagnen så jag kan nog inte hjälpa så mycket mer än att säga att jo det går absolut! vet oxå att jag inte är ensam om att ha sytt till been.
  • Noiis
    thj skrev 2011-01-04 21:39:27 följande:
    Det är foamhjul och de är riktigt slitstark,tycke inte det blir repor lätt alls (har aldrig sett ngn repa och då har jag sett många chassin :) )
    Kram
    skulle du ha sett många chassin?? det kan jag inte tänka mig .-p
  • Noiis
    Al Zahra skrev 2011-01-07 20:16:48 följande:
    Vad använder ni för skötväskor?? Tycker den bara glider av styret.. Buu :( Har en ful Brio väska från innan ( då jag hade en Brio Go )
    jag kör på petunia picke bottom eller OiOi hobo! jag använder mig av jujube connected fästen på vagnen funkar helt perfelt
    modestyclara skrev 2011-01-07 20:18:31 följande:
    jag gillar petunia och ju ju be...med petunian följer fästen att sätta på handtaget och till ju ju be kan man köpa ju ju be connected!
    mm men bara till tote till dom andra modellerna ingår det inte!
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-01-07 22:01:52 följande:
    Har cravings efter en Frog! Har inte haft Frog och det vore riktigt nice med en orange groda till prinsessan  i vår .

MEN på blocket kostar de mellan 3-4000:- för en 5 år gammal vagn liksom. När de från USA kostar samma pris. NY!

Vad kan införelsemomsen kosta tro? För en vagn på 4000:-. Är det 20%?

Kan ingen snäll ÅF beställa in en Frog till mig??? *sneglar lite snällt på några av er* Drömmer 
    oh frog! min drömvagn köp en ny du så köper jag den sen när du är klar om jag har träffat nån att skaffa bebis med såklart
  • Noiis
    Pepsi08 skrev 2011-01-09 12:36:55 följande:
    Vi har frågat ut dem på NK flera gånger. Behöver också en Donkey nu i vår - är beräknad till 30:e april och kommer då även ha en 11 månaders tjej :) Till Sverige kommer de komma ca i september. De släpps först i USA, Holland och UK (var kanske något ställe till...). Har hört flera bud angående månade - de flesta säger april. Har hört någon som varit rätt säker på att det blir i mars redan. Enklast och billigast lär väl vara att ta flyget över till London och köpa en skulle jag tro. Det är vad vi siktar på i alla fall, om ingen kompis råkar vara i USA då. Hörde först att garantin gäller där man köpte den så att man måste reklamera den i London, men senast när jag pratade med NK så sa de att Bugaboo har garanti som täcker så att man även kan reklamera den från Sverige. Hon sa till och med att vi kunde reklamera den hos dem och vilka andra återförsäljare till Bugaboo som helst. Är det så känns det verkligen värt att ta en sväng till London för att få tag på en Donkey :) Vill gärna kunna vända sittdelarna emot mig, annars hade man ju kunnat köpa en UJ. Dessutom är ju Donkeyn så snygg!

Någon som har sett något om pris? Såg någon som chansade på runt 12 000, men tycker att det låter lite med tanke på att vi betalade 11 000 för vår Cameleon. Tror att det var någon som hade räknat om från vad de trodde att den skulle kosta i USA och där är de ju billigare. Men de brukar väl vara billigare i UK också? 
    om den släpps i UK innan sverige så går det ju säkert att beställa den från pramworld.co.uk det hade iaf jag chansat på om jag skulle vänta en liten
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21