• Noiis
    FridaLee skrev 2011-01-15 11:17:49 följande:
    Å jag hade den bästa drömmen i natt drömde att jag gick in på kidz sida för att beställa lite och så fanns det denim klädesel och brun klädsel till bee+ ha ha när jag vaknade kändes drömmen så sann att jag fick surfa in och kolla så jag verkligen drömt HA HA HA!!!
    haha Jag drömmer om marinblå bas Hjärta
  • Noiis
    madde4 skrev 2011-01-15 20:29:09 följande:
    Hej alla proffs! Orkar inte läsa igenom tråden (ni har säkert pratat om det) men vet ni om det kommer att gå att köpa liggdel och varukorg i denim 107? Har redan en cam som jag är nöjd med, så vill ju helst inte behöva köpa en ny....men den är ju så snygg! 
    det ska inte gå, men man ska aldrig säga aldrig
  • Noiis

Cage, Europa vagnar ser likadana ut, förutom IN vagnar som har en extra spärr. Usa vagnar är de skillnad i selen så från USA skulle jag inte köpa men samma sak ingår vart du än köper den. Grattis till bebis och välkommen hit!

• Noiis
    cage1981 skrev 2011-01-16 11:04:31 följande:
    Tack x 2! =)

För mig som är ny i "branschen", Flört vart sitter den extra spärren?
    där man justerar själva läget på ramen *om jag inte är helt senil*
    Men de e bara en extra säkerhets grej så just den skulle jag inte bry mig så mycket om mer än att ja den finns där
    på USA vagnar kan man ex. inte byta till en svensk eller EU sittdel på.
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-01-16 12:14:50 följande:
    Eftersom det var plastens hållbarhet som underkändes skulle jag tro att hjulen spruckit och sedan lossnat. Men jag har inte läst testet  *känner mig dåligt uppdaterad*
    Herre gud du får inte skrämmas så där
    jag kände mig helt lost vilsen och ensam
    Men nu vet jag iaf varför jag inte kände till de De var före min bugaboo tid
    Fröken Småland skrev 2011-01-16 12:16:04 följande:
    OMG!!!! Nu insåg jag att artikeln var från 2006-02-18 så det var inte så himla aktuellt alltså
    Är det nu jag får kalla dig för "seg" hihi sluta skäms människa
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21