• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Stargirl skrev 2010-11-10 21:35:03 följande:
    Nej, så dyr blir den inte i sverige.
    Men lite dyrare än vanlig Bee. Den är sjukt snygg iom att sitsen också är i Denim.
    ja verkligen, kommer man kunna köpa delarna separat tro??? inte va?
  • Noiis
    ami skrev 2010-11-11 00:27:14 följande:
    Nån som kan påminna mig vad SkipHops lilla väska heter som man kan ha på kortänden på liggdelen??
    Borde funka på sittdelen också väl? Tänkte när man har ståbräda på, för att slippa stor skötväska som blir i vägen då.
    skip hop saddlebag? om de e den du menar
  • Noiis
    Jossanjo skrev 2010-11-16 22:20:37 följande:
    kommer bugaboo bee 107 denim att säljas i Sverige?
    ja!
    missa inte att det är nitar i sufleterna på både bee och cam. dessutom är denim tyget mörkare än både denim 007 och red edt!
  • Noiis
    Jossanjo skrev 2010-11-16 22:49:13 följande:
    okej, tack för snabbt svar.
    Red edt är mörkare än denim 007, då måste detta nästan vara svart, snyggt.
    Gillar det där med nitar åxå, är ute efter been, vart kommer den säljas och när?
    nu minns jag inte men 1a eller 2a veckan i jan! vilka som kommer få in dom vet jag inte men jag har hört ryktas om att Kidzshop och bonti ska få in dom. men de e inget jag fått bekräftat av nån av dom då jag inte har haft tid att fråga
  • Noiis
    stjernan skrev 2010-11-23 19:38:54 följande:
    Man kan ju tycka att just vad gäller chassin som reklameras att de kunde se igenom tvåårsregeln, iaf när man nyligen fått ett nytt chassi... Om det chassit jag har skulle suttit på en ny vagn skulle man ju fått det utbytt... Kanske ska pröva att mejla Babytrader eller bugaboo?
    man får 6 månader enligt allmänareklamations lagen. mao om man reklamerar en del 1 vecka innan dom två åren gått ut har man 6 månader extra på den delen. om du däremot reklamerar 1 vecka efter vagnen är köpt så behövs ju inte dom 6 månaderna. men tyvärr i ditt fall så har ju båda varianterna gått ut!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21