Bugaboo-tråd nr 21
Överbandsfürern skrev 2010-10-27 23:00:38 följande:
Åhhhh va trött jag blir.I slutet på augusti gick selen sönder på min cam. ALltså spännet där man krokar i axelbandet i midjedelen... Mailade köpbarnvagn, de ville ha kvitto, jag mailade kopia på kvittot, han ville ha chassinr, han fick det plus att han ville ha bilden en gång till.
Det sista mailet jag fick var 3/9.
Jag mailade i början på oktober, men har inte fått svar, så nu mailade jag igen.
Dottern tar sig ur selen eftersom hon bara behöver sätta spjärn och trycka sig uppåt, så lossnar selen.
Hur lång tid till ska jag behöva vänta eg?
Finns det nån svensk mailadress till Bugaboo som jag kan maila till och få hjälp?
För vad jag har förstått så går det inte att byta ut just den delen av selen eftersom det är fastsytt i ramen. Och kardborreband vill jag inte ha... jag vill ha en vagn med alla delar original.
Jag gör allt för att älska vagnen, men nu knakar det i chassit och gnisslar väldigt i fjädringen, trots att jag smörjt med silikon...
Jag bär vagnen ut och in, undviker affärer där man måste ta trappor för att komma in, alltså kan jag inte ta vagnen när jag är ute på stan, eftersom de flesta butiker har några trappsteg.
Men ändå älskar jag den över allt ju
diana@bugaboo.com
maila dom för¨så lång tid ska de ju inte ta!