-
joo minns dock inte vem :-/Joddan skrev 2011-01-18 20:40:57 följande:Var det inte nån som fäst skidor fram på sin CAM för något år sedan?
-
dom heter terränghjul egentligenSweetheartno1 skrev 2011-01-18 21:39:48 följande:Går det att köpa vinterdäck även på sommaren ?
-
hehe jag har tänkt på de till been. den e ju så tät mellan fram å bakhjul borde ju gå att köra på två långaJoddan skrev 2011-01-18 21:49:19 följande:Det vore nått för ett par veckor sedan
men nu har de ju töat så... den rullar som en blixt
-
jappSweetheartno1 skrev 2011-01-18 21:57:45 följande:Ok tack ! Går det att köpa dom året om ?
billigare begagnat på sommar halvåret då dom flesta använder dom just under vintern. men dom passa perfa om man ska köra offroad
-
sitter och muttrar, jag e bra sugen på att sälja alla vagnar jag har hemma (inte been) och sen köpa mig en swift eller en frog :-/ men vete fasen vilken man ska ha egentligen :-/Joddan skrev 2011-01-18 21:46:22 följande:*Muttrar*

Tröstbudar på liggdelar till min Swift istället
-
Frog chassi kunde kidzshop ta in
ligger på samma pris som ett cam chassi 2500 kr 
-
MEN GUUUUUD ÄNTLIGEN! om man går in på kidzshop.se och klickar på nyheter så kan man välja "designa din bugaboo sittvagn" där kan man alltså köpa en cameleon endast sittdel för 7600 kr
åh så jag har saknat det!
Så jätte tips till er som bara vill ha en sittvagn!
-
Jag tycker att det är helt jäkla super smart! synd bara att dom inte hade de när jag ville ha cam :-/ men på den tiden kostade en ny cam 8700 iofFröken Småland skrev 2011-01-19 20:36:11 följande:Verkligen bra att man inte måste köpa hela vagnen, det är Kidzshop ensamma i Sverige om!
-
Jag personligen tycker att 7600 kr e billigt för en ny bugaboo cameleon med garantier osv. en liggdel kan man ju lätt fynda på blocket och voila så har man en hel vagn som man säkert kan sälja för typ samma pengar som man köpt den för.
förr när jag kollade på en ny cam till Noa så skulle jag köpa delarna separat tyckte jag för att få den billigare då jag bara behövde sittvagnen.
men alla delar gick då på samma summa som för en komplett vagn. mao jag tjänade inte en spänn då.
medans i dagens läge så gör man ju faktiskt det.
och ja visst... 7600 kr e mycket pengar, men om man ser de till vad man faktiskt får, en helt ny vagn i de utförandet man själv vill ha den, inkl garantier och säkerhet så tycker jag helt klart att det är värt dom pengarna!
-
hur går det? vad får du inte ihop`?BeautifulFlower skrev 2011-01-20 18:07:17 följande:nån som vet hur man designar sin egen bugaboo på kidzshop.se? Får bara inte till det..