• Noiis

Mini: japp! Då behöver du inte oroa dig för punka heller hjulen ser olika ut så de blir mer estetiskt att byta båda, sen lär du behöva byta de andra i framtiden å då e de ju bättre att ha gjort de samtidigt. men de e inget måste! Jag hade dock gjort de.

• Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-01-17 21:53:49 följande:
    Hur får man upp den på lättaste sättet då ? :)
    antingen drar man i främre stången med handen eller så lägger man ett tryck på främre stången med foten och "sparkar" ut den
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-01-17 23:19:24 följande:
    Äh det var inget. Läste igenom FAQ och hittade svar

"Man kan inte byta ram till en Gecko - de har annan konstruktion för att justera lutningen på ramen än Frog och Cam"

Man kanske kan bygga en hybrig med frogchassi och resten cameleon. Vill inte ha CAM-chassi faktiskt

det e många som har sån hybrid och dom verkar nöjda... eller hur flickor??? *blänger på vissvalda delar av bunten*
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-01-17 23:27:26 följande:
    Jo jag vet

Funderar bara på vart jag ska börja, med att hitta en frogchassi till en början. Resten av delarna kan man ju fynda lite var stans.
    Igentligen så behöver jag ju inte en ny vagn, men vill gärna köra bugaboo... 
    kolla efter ett chassi eller en frog med riktig solblekt klädsel och gärna trasig ram som du kan köpa skit billigt! så länge chassit e helt kan man ju skita i resten  och kolla sen efter resten
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-01-18 13:27:41 följande:
    Nu svarade hon att hon antagligen kan tänka sig skicka ändå!

Men ändå! För ett chassi? Vad kostar ett nytt frogchassi? Drömmer 
    chassina ligger väl på typ runt 2000 så jag skulle nog heldre lägga till några hundra för att få ett helt nytt. frakten lär ju bli en del oxå.
    ring kidzshop och hör, dom borde ju kunna ta hem!
  • Noiis
    lilyanna skrev 2011-01-18 15:52:57 följande:

Hur gör man bäst för att få rent bumperbaren från smuts, skitiga fingrar osv...hur har ni andra gjort?

svamp med diskmedel. själv noga!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21