• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Jag la in 2 dåliga bilder i bildtråden iaf! vet ju inte när tusan jag ska hinna med att låna kamera så ni får hålla tillgodo så länge :)

• Noiis

kan informera om att min denimsuflla till been passade perfa med lodgern! så jag behöver inte gråta floder över att clancy inte passade så bra! men de får bli en denim/gul suffla snart!

• Noiis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-10 17:42:44 följande:
    Då komme även bugaboo bee denim 107
    korregerar, jag är inte säker på att den kommer just då, men där i krokarna. Cameleon ska iaf tydligen säljas från jan 2011 så de känns ju mest logiskt att been släpps då med.

Bilder finns i bildtråden om man vill kika
  • Noiis
    MiaEd skrev 2010-11-10 18:08:05 följande:
    Har bytt bakhjul på min frog och har ett näst intill oanvänt cameleon hjul.. lufthjul med skum eller nåt sånt.. hur mycket kan man ta för det på blocket?
    är de luft hjul eller skum hjul?
  • Noiis
    Emmelinan skrev 2010-11-10 18:08:12 följande:

Igar anlande min bugaboo! =) (det ar bara dryga 5 manader kvar tills vi far anvandning for den. Men den stinker ju plast och kemikalier sa det ar bra att vadra! ;o)

Ar bugaboon (frog) lagre an andra vagnar? Eller har jag fatt fel for mig?

Blev LITE forvanad over att man bygger ihop bassinett-delen via kardborre-band! Men jag antar att det ar slitstarka band sa bebisen inte bara ploppar ur ratt vad det ar!... =P

Obestämd stinker plast och kemikalier? du då skulle jag höra av mig till återförsäljaren för de har mina aldrig gjort.
    Frogen är lägre än cam har jag för mig?! gecko e dock ännu lägre.
    Sen beror de ju på vad man jämför med. En stokke explory e ju jätte hög istället medans en brio kan vara lägre beroende på årsmodell.
    jag skulle säga att den är i "normal" höjd. men alla barnvagnar e ju utformade olika.

Jo man sätterfast liggdelen med kardborre. men jag har aldrig hört talas om att nån har ett barn som har ramlat ur vagnen pga. att kardborren släppt. de e ju ganska många kardborrband som ska släppa samtidigt
  • Noiis
    MiaEd skrev 2010-11-10 18:17:28 följande:
    skumfyllda lufthjul :S.. skulle jag kalla dom.. gick hål på det ena nyligen och då fick jag massa skum överallt.. men man ska ju pumpa dom också..
    då har den nog varit lagad innan med skum. för foamhjulen (skumhjulen) kan man inte pumpa medans dom andra hjulen är lufthjul.
    Vad ett luft hjul kan vara värt e svårt att svara på, då dom nyare vagnarna (från 2007?!) har foam hjul
  • Noiis
    BeautifulFlower skrev 2010-11-10 19:02:37 följande:
    hur mycket kan man få för en Cameleon från -08?
     Inga fel på den alls, aldrig bytt chassi på den.
    Då ingår en rosa åkpåse,brunt toppsett, rosa+svart fleece toppsett och en tunnare svart åkpåse för våren, samt regnskydd och myggnät då..

Jag skulle vilja begära 6000 iaf.. är det för mycket tror ni?
    kolla blocket och jämför. jag skulle inte köpa en från 08 för 6000 iaf!
  • Noiis

är de bara jag som tycker att bugaboo bee denim 107 e galet snygg???? men undra om den verkligen blir så dyr som typ 8000? om man omvandlar vad den kommer kosta i aussi så blir de typ 8000 sek *ogillar*

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21