Bugaboo-tråd nr 21
Jag la in 2 dåliga bilder i bildtråden iaf! vet ju inte när tusan jag ska hinna med att låna kamera
så ni får hålla tillgodo så länge :)
Jag la in 2 dåliga bilder i bildtråden iaf! vet ju inte när tusan jag ska hinna med att låna kamera
så ni får hålla tillgodo så länge :)
kan informera om att min denimsuflla till been passade perfa med lodgern! så jag behöver inte gråta floder över att clancy inte passade så bra! men de får bli en denim/gul suffla snart!
Igar anlande min bugaboo! =) (det ar bara dryga 5 manader kvar tills vi far anvandning for den. Men den stinker ju plast och kemikalier sa det ar bra att vadra! ;o)
Ar bugaboon (frog) lagre an andra vagnar? Eller har jag fatt fel for mig?
Blev LITE forvanad over att man bygger ihop bassinett-delen via kardborre-band! Men jag antar att det ar slitstarka band sa bebisen inte bara ploppar ur ratt vad det ar!... =P
stinker plast och kemikalier? du då skulle jag höra av mig till återförsäljaren för de har mina aldrig gjort.är de bara jag som tycker att bugaboo bee denim 107 e galet snygg???? men undra om den verkligen blir så dyr som typ 8000? om man omvandlar vad den kommer kosta i aussi så blir de typ 8000 sek
*ogillar*