Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-04-14 23:03:24 följande:
    Tant Prus: *kollar ytterdörren en extra gång*

håller med mammageno om missmatch - röd el rosa !
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-14 23:11:41 följande:
    Jag har blivit bättre på att inte fega ur. Första vagnen var en teutonia med svart sittdel och svart liggdel med den exotiska färgen ljusgrått på insidan, andra en Cam med grå bas och offwhite top, sen vågade jag lite mer och körde på en cerise bee, sen Swiften (den vet du ju att vi har i lime) och nu grodan i orange. Känns som lite färgterapi faktiskt, lite i taget :)
    färgterapi is tha shit....
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-15 09:07:01 följande:
    Men mammageno fördelen med grå är att det är riktigt snyggt med klara färger till! (framför allt orange och rosa!) och jag älskar offwhite till grå. Det är lätt att matcha med snygga dynor i olika färger också. Dessutom så syns inte smuts på den :)
    men den är aptrist
  • Tant Pruselius
    mammageno skrev 2011-04-15 11:21:19 följande:
    Hihi ja jag är så sugen!
    Ringer billackarn'
    hojta till om vad det kostar och om det funkar oxå sugen.....kom på jag har ju en kompis vars kille är blilackerare yes!
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-04-15 11:43:44 följande:
    Jag gillade även Brio Go:s helvita chassi... lite retro-feeling....
    oho, jag är allergisk mot vita chassin ! *ryser och duckar för ruttna tomater*
    Joddan skrev 2011-04-15 12:21:37 följande:
    Är jag smart eller "dum" som byter swift mot ny bee+....??? Måste ju oavsett köpa ny vagn i höst. Men swiftar är billigare på blocket än bees. Eller hur
    vilken färg?
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-04-15 12:38:16 följande:
    Nu har jag hittat ett ställe som säljer de nya suffletterna till Bee+ för 500+85 kr i frakt.... Kan man ju passa på att beställa lite mer isf, så att frakten liksom jämnar ut sig.... Men de har inga rosa    Vilket dock begränsar min beslutsångest... skulle man kanske våga sig på lite Plommon med en rosa marimekkodyna...? Kankse är snyggt med röd dyna till lila suffla åxå... Måste åka förbi tygaffärn åxå tror jag....
    På tal om det Tant Prus, paket på G....
    Hjärta
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-15 12:43:57 följande:
    I höst spelar det inte så stor roll om de är 09 eller 10 på swiften. Vill byta ändå från chili till flint.
    Tror jag kommer tjäna någon tusenlapp på det i slutändan. Dessutom gillar jag bara swift på vintern och älskar bee/bee+ på vår/sommar...
    Tror jag kör på det! Annars måste jag väbta in skatten på att köpa been...
    nej inte byta chili till flint ! love chili....
  • Tant Pruselius
    Duntoffla skrev 2011-04-15 17:08:01 följande:
    Det hade verkligen varit något. Det är ju det som är stora nackdelen med UJ tycker jag. För ärligt talat är UJ skönare att hålla i en buggan. Tänk sånt handtag på en Bugga. 
    jag ÄLSKAR buggans handtag - tänk så olika det är Cool
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-15 17:27:45 följande:
    Ska byta om en halvtimma! Får bli till och köpa en beg swift sen i juni. Maken gillar swift mer.
    Tur att jag har mugghållare o parasoll kvar till bee. Cerise suflett och khakiparasoll är fint
    gud så spännande, inmpulsgrej eller har du tänkt på det ett tag?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21