Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

the baby skrev 2011-04-27 23:10:39 följande:
    Resevagn kanske? Vi ska faktiskt ut och resa i höst.. får nog sätta en bevakning på Blocket. Glad

Vad är anledningen till att ni inte skulle ha en Bee bara till en så liten förresten? Jag tyckte hon satt rätt bra.
    jag tycker att den är för oombonad och omysig... men det är en grym sulky, skaffade bee till storesyster här när hon var 2, då var/är den perfekt. Bytte från bee till en + i höstas (rätta mig ni som har koll när jag bytte om det icke stämmer för jag har seriöst drabbats av amningshjärna de luxe) och i den sitter hon som en kung med växa marginal - hon är rätt precis 100cm
  • Tant Pruselius
    the baby skrev 2011-04-28 09:11:39 följande:
    Haha, ja min sambo har ett rätt dyrt fritidsintresse som jag skulle kunna åberopa också i så fall... Som han är väl medveten om också. Glad 

Om man ska hålla koll på Blocket, vad är ett bra pris för en Bee +? Och hur ser man egentligen skillnad på en classic och en plus? Finns det någon detalj man kan kolla på på bilderna, om det inte står? 
    hjulen, de äldre är helvita och + har som ekrar... och + har mindre/nättare suffla
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-04-28 09:17:42 följande:
    Jag förtydligar att min vintersunkvagn (även hemma på landetvagnen) är en Brio Happy som inte är det meinsta sunkig.
    *gilla*

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-04-28 21:13:45 följande:
    Nu har inte jag min Easywalker kvar men jag tyckte nog att liggdelarna var rätt så likvärdiga på dem. EW är mkt större än Uj:s iaf.
    allt är väll större än uj-liggdelarna...
  • Tant Pruselius

hur går det för Joddan ? *hoppas lillasysteryster är här nu eller att joddan har välldigt välldigt ont just nu* Kyss

• Tant Pruselius
    Katjan skrev 2011-04-30 07:55:28 följande:
    Grattis Joddan! Helt bedårande är Lily.
    åååååå är den lilla här ...underbart! grattis joddan, storebror S och pappan ! välkommen hit llla lily!Hjärta
  • Tant Pruselius

Har inte heller sett den live än men satt och kollade på den på youtube igår - gillar den skarpt... men jag är min cam trogen....

• Tant Pruselius

Ser ut som det är svart bas på den i videon? Är fallet så? Finns det samma valmöjligheter att klä den som cam?
    Jag ska nog ha en till nästa unge (!!!???) (Jag vet att det inte är beställningsvara, men jag kan inte tänka att detta is it och att det här är min vår sista bebis...om så är fallet så blir det så men jag kan inte ha det i tanken...)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21