Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-04-15 17:41:49 följande:
    Få får jag rättighet att hänga här igen. Tillbehör räcker ju inte
    tur för mig att du hängt här olovligt då
  • Tant Pruselius
    mammageno skrev 2011-04-15 18:08:19 följande:
    O du missade: prisuppgift 1000dollars!! För lackering! går bli nästa månad denna rinner mina pengar iväg nånstans...jag känner med billackerare hmmm
    1000kr är för mkt tycker jag..... hmmm
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-15 18:35:36 följande:
    Rosa bee+ ägare! Oanvänd! Like like like!
    Och tjejen som jag bytte med och jag klickade och ska ses snart bebis är ute! Tänk att få hänga med en till vagngalning irl alltså

Tant P
    Jag har ju haft flint också... Bytte iaf min swift mot bee och ska köpa ny swift senare i sommar. Vill nog ha flint igen mest för att jag ÄLSKAR rosa och vill inte blanda rött och rosa *larvig*
    jag tycker rosa och rött är grymt tillsammans släng gärna in lite orange oxå ...fast jag är ju en hookie på rött, mer än rosa...kanske där det sitter

Grattis till Rosa faran hur som !{#emotions_dlg.flower}
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-15 18:38:15 följande:
    Fjärde bugaboon nu! Oj oj oj! Dock tre Bees och en Cameleon! Man anar väl vilken jag gillar mest?

Nu ska jag sluta spamma
    du, haft två + och en äldre ? vilka färger?
    Jag älskar min cam, tycker mer att bee är en dyr lyxig sulky, men grym till större barn.
    hur ska det pimpas? *nyfiken*

Väntar hem en dyna till T, röda fara
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-15 18:44:29 följande:
    Här blir det till att beställa en swift i nästa vecka! Men vilken färg :-/ Jag tycker att Chili är galet fin, men grå passar ju med allt! Dessutom så har jag ju min fina lodger som passar perfekt färgmässigt med flint. 
    Jädra svårt de här! 
    ååÅÅåå ska Noagossen få åka swirre *gillar* Jag vill med pröva swiften, haft 2 uj (som jag gillade förutom att dem endast är framåtvända och att den var påtok för bred om baken...) men L ska få åka swift som sulky, sen.
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-15 18:44:29 följande:
    Här blir det till att beställa en swift i nästa vecka! Men vilken färg :-/ Jag tycker att Chili är galet fin, men grå passar ju med allt! Dessutom så har jag ju min fina lodger som passar perfekt färgmässigt med flint. 
    Jädra svårt de här! 
    och självklart ska du ha en chili el lime ! Inte färg fega !
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-15 18:46:24 följande:
    Du slår inte mig än 4 cam, 1 gecko, 3 bee 1 bee plus eller va de 4 bee med Obestämd
    Ja jag är sjuk!!
    Skål
    Lillla My skrev 2011-04-15 19:24:07 följande:
    Bee+ ägare nu också! 
    Har en Cam och ett gammalt Bee hemma, och några P&T...
    Cam'en är mest rullande babysitter inomhus just nu, synd om den inte skulle användas alls! Skrattande 
    färg på bee:arna?
  • Tant Pruselius

jag har en svart sufflet til min bee+"över". Har ju min röda på och ÄLSKAR ju rött så "risken" att den svarta blir använd är ju tiny, däremot... är den kanske bra att spara till försäljning?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21