Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Bohus - När skickade du? Inte fått något paket eller avi än....

• Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-04-19 11:08:38 följande:
    Va?? konstigt, före lämning i fredags... Har du fått dagens post? Frankerade den som skrymmande brev, så det kanske tar nån dag extra för dem att få ut avin? Hoppas det inte krånglat... (annars borde det komma i retur, skrev iaf returadress). Sydde klart vår röda i helgen och dottern blev överlycklig. Hon har inte gillat mina andra, som JAG tycker är snygga. Ska tydligen bara vara marimekkoblommor... Köpte ett nytt mekkotyg m gula och limegröna blommor. Men när 17 ska man få tid att sy... tänkte ju göra klart en rosa variant åxå, för nu ligger min plommonsufflett på ica å väntar....
    nä så den kommer nog nu under em... *hoppas* jag läääääängtar
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-04-19 11:14:05 följande:
    har du tur har du en smidig brevbärare som försiktigt försöker knöla in den i brevlådan.... så skrymmande är den ju inte....
    *hoppas* annars tar jag vägen förbi affären/posten på g till dagis
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2011-04-19 11:16:32 följande:
    min vagn är nu i Halmstad på väg upp!
    snart så! efter jobbet blir d att hämta den!
    Hjärta
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-04-19 11:14:05 följande:
    har du tur har du en smidig brevbärare som försiktigt försöker knöla in den i brevlådan.... så skrymmande är den ju inte....
    du, jag ska testa den i sittdelen, bara det att vi har ju liggdel på nu, (systeryster är ju bara 6v idag !) men har roppat hem en röd sittdelsbas som jag kan testa den i tänkte jag
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2011-04-19 19:17:03 följande:
    Pillar på min nya bugga, sjukt arg! D fanns ingen broms på vagnen! Vi bor i en backe!!! Hjulen är bytta mot icke orginal , ok men säg d då när du säljer! Bugga pumpen funkade inte =kan inte provköra vagnen... Får se om d går att köra hjulen sen... Sufflan hade mögelfläckar... Ok, jag är arg just nu!
    Demon
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-04-20 20:13:26 följande:
    Smaksak, virkar man eller stickar så blir ju själva arbetet elastiskt och formar sig. Jag gör basen rak men jag har iofs inget mönster utan har gått efter eget ur huvudet med inspiration av sånt jag sett på nätet.  Jag gör mina egendesignade blommor också.

Har aldrig sytt något så jag kan inte svara på den.
    and yours are the best - love love love looooooove !HjärtaHjärtaHjärta
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-20 19:15:20 följande:
    Insomnie: tror mest att det är en gräns som de måste sätta, på nyår knölade vi ner sonen (då 10 mån) i liggdelen för att vi skulle sova borta. Han vägde iofs typ 10 kilo då och vad 80 cm lång. Sittdelen tycker jag är helt ok att byta till från 4 mån men det är ju en smaksak. Nästa barn ska jag ha i liggdelen tills den skaffar moppe ;)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21