Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-26 10:37:42 följande:
    Finns det någon som har en bild på en cam med en skip hop saddelbag på "sidan" ?
    jag har en skiphop pronto

syntes inte så bra dock....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-26 11:17:41 följande:
    Aldrig i livet till det optimistpriset
    misstänkte det.... ligger en rosa för samma med 1 bud redan, typiskt *sjukt sugen på rosa* Och vad kommer det suget från? Jag är ju röd i n t e rosa, alls !
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-04-27 08:58:23 följande:
    Har du kikat på universalförvaringen från Sunshine Kids?, tror jag råkade lägga in en bild på den i bildtråden. Plats för 2 flaskor och lite annat... Sitter suveränt på Bee:et (och på fler vagnar). Buggans egen tycker jag tyvärr är lite skrymmande och "hård".
    finns den i butik?
  • Tant Pruselius
    passau skrev 2011-04-27 10:06:31 följande:
    maken får helt enkelt byta hos oss
    Skål

(Här kommer Frk S fråga - Vart är din Girl Power ! )
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-27 10:36:06 följande:
    Fast ALLAS sittdelar är hemska att få dit. Speciellt första gången man gör det . Så andas in andas ut... Och så DRA!

(Hur går det med magen ? Misstänker att det är nu jag döör eftersom folk brukar vara rätt bra på att tjata )
    Asereht skrev 2011-04-27 10:47:49 följande:
    Sittdel=sittdelsbas.

Går att köpa löst men som Frk S skrev så ser det ju normalt ut. Första gången ajg skulle på med en sittdelsbas så höll jag på att börja grina. Jag var också helt övertygad om att basen var för liten för ramen.Maken fick ta i sen och gu vad rädd jag blev att han skulle paja hela skiten men på kom den. Numer så fixar jag det själv genom att ställa den på högkand och pressa med knät.
    det där värkar ju skit knepigt... jag får ringa hit någon av er när det är dags för sittdelen, eller så får jag tvinga L ligga i liggdel tills hon är 15
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-27 17:42:53 följande:
    Tant Prus: tycker att Lovis kan ligga där tills dess helt klart ;) Haha! Men så knepigt är det inte, med lite våld går den på ;)
    annars är det du som kommer hit and put it on !
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21