Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-04-27 18:53:55 följande:
    Tant Prus: i'll do anything for you
    Sassa82 skrev 2011-04-27 21:04:16 följande:
    Nu har vi blivit med Bee + i den vakra cerisa färger. jag är kär!! Ska fixa dyna ny. Vist borde OTH:s gammla dyna passa??
    congrats ! Hoppas du kommer gilla den....jag är sugen på en ceriessuffla men jag tror jag är sjuk för jag är inte alls rosa i vanliga fall men nu vill jag ha en rosa, så jag jagar !
  • Tant Pruselius
    annat82 skrev 2011-04-27 21:59:56 följande:
    Har du smittat mig? Brukar bara vara rosa i vanliga fall men suktar nu bara efter rött
    va tokigt, ja det kan mkt väl ha smittat dig... sorry
    Lindadjo skrev 2011-04-27 22:08:26 följande:
    Hjälper ju inte att smörja om kul-lagerna har skurit... jag köpte ju bättre begagnade framhjul, men det ena av de snurrade så dåligt, då visade sig att lagrena hade skurit ihop. Det spelar ju ingen roll hur mycket man smörjer då, den snurrar ändå dåligt. Som tur är har jag en superhändig man som kan fixa nya lager till mitt hjul, så jag slipper köpa nya, den här gången
    typsikt att din karl är händig *sr sig om i stjärnorna efter hjulet då * Mr Handyman !
    Joddan skrev 2011-04-27 22:09:54 följande:
    T Prus

Magen sitter den ska och dottern vägrar komma ut... En vecka över nu...
    men lilla Lily komsi komsi nu.....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-27 22:13:47 följande:
    Ahhh, mannen visar musklerna alltså?
    *surar lite över det faktumet att A är en Handyman*
  • Tant Pruselius
    mammageno skrev 2011-04-27 22:28:50 följande:
    Ja jag kände absolut inget och sedan på natten precis 10 dagar över satte det igång direkt!
    Ta en tallrik stark indisk mat med curry!
    *får halsbränna av bara tankenÄ
    Lindadjo skrev 2011-04-27 22:35:51 följande:
    Jepp, han måste ju visa sig lite användbar ibland, så att jag behåller honom
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-04-27 22:35:51 följande:
    Jepp, han måste ju visa sig lite användbar ibland, så att jag behåller honom
    *kommer på den briljanta idén att skicka mitt pajko hjul till herrn himself* höhö !
    För släppa loss K på det gör jag icke... då blir camen en haltalotta trust you me !
  • Tant Pruselius
    Ellabay skrev 2011-04-27 22:43:00 följande:
    Ja min man är inte så pass händig att han skulle kunna fixa de knarrande hjulen. 
    Han får nog öppna sin plånbok istället. ;)

Joddan skrev 2011-04-27 22:46:59 följande:
    Lindajo

Ja det är hemskt! Börjar tro att jag inte är gravid längre och allt bara är en dröm...
    Med sonen gick jag bara +2... om någon timma är ja på +8. Helt galet!
    Jag som vill köra min rosa bee
    du kan alltid skicka rosa suffla hitåt *har craving*
  • Tant Pruselius
    Ellabay skrev 2011-04-27 22:51:34 följande:
    Bara se referensbilden på bildtråden. Det går aldrig att ha för många vagnar + tillbehör tydligen. :)
    *pekar på Frk S* Jag visar alltid bilderna från henne när sambon börjar sucka över alla tillbehören och vagnarna (bara 3, 5 st ju) då framstår jag ju som ingenting....

på frk S
  • Tant Pruselius
    the baby skrev 2011-04-27 22:56:40 följande:
    annat82 skrev 2011-04-27 22:49:17 följande:
    Kan man inte?
    Haha, jo, kanske man kan, men det känns lite sådär att ha en Bee som "sommarvagn" när ens "vintervagn" inte ens är en bra vintervagn. Jag gillar ju verkligen våran Cam, men den kändes ju inte direkt lätt och smidig efter att jag provat Bee.. Kan barn sitta längre i Bee? Kanske bättre att byta till Bee och köpa en sunk-vinter-vagn? Nästa vår kanske min tjej ändå är för stor för Camen? Hon är rätt stor. Äh, jag vet inte.. nu försöker jag bara motivera ett byte för mig själv. Måste nog fundera lite. Glad Och jag gillar ju att gå promenader på grusvägar också, funkar det ens med en Bee?
    det funkar lysande med bee på grus!
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2011-04-27 23:03:41 följande:
    det funkar lysande med bee på grus!
    skulle dock inte ha bee som enda vagn till 7månaders... behåll cammen och kör bee som extra/bil-vagn..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21