• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • lolo21
    Senap skrev 2010-10-04 09:01:07 följande:
    Jag föredrar Hobon men det är nog en smaksak. Och jag gillar inte att ha för klumpigt och stort med mig.
    Jag förstår. Har kollat på Hobon också, det står lite mellan dessa. Men behöver ju få med mig allt som behövs till 2 barn, så då kanske jag får stå ut med att det blir lite stort.. Vilken Hobo tkr du är snyggast då?
  • annlu748

Jag söker bilder på bugaboo bee den äldre versionen, där typ en ettåring sitter i. Vet ni var jag hitta någon sådan? Hittar inte beetråden någonstans =/

tack på förhand 

• Snoppan

Lolo21: jadu jag vet inte.. Har försökt packa den tyngre åt hållet den lutar, ändrat läge på be connected.. Funkar inte! Blir galen!
    Jag har Carry All City Check Black

• Tant Malin
    Fröken Småland skrev 2010-10-03 16:36:05 följande:
    Släng ut sambon! Demon

Haha, ja jag har tänkt på det ett antal ggr.

Tack för tipset på reservdelssidorna. Jag får fråga på babyproffsen om dom kan ta hem delarna och vad det kostar. 

Annars får sambon köpa  en  ny ;)

• Wildblomma

Hallå! Med risk för att jag upprepar en fråga men vad har montör erfarenheter om ståbrädotna? Ska jag köpa gamla eller nya? Såg att nya hade gjort hål i skummet? Behöver kloka råd snabbt för min gamla bräda har gått sönder, ej bugaboo.

• Noiis
    livet från ljusa sidan skrev 2010-10-04 10:33:00 följande:
    har jag drömt detta eller är det sant att man kan köra hjulen i diskmaskinen?? haha har för mig att jag läste det någonstans här i krokarna!
    nää du har inte dromt rena blir dom glöm inte att smörja bara
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-04 10:38:25 följande:
    nää du har inte dromt rena blir dom glöm inte att smörja bara
    ???????? Varför????
    Kan väl inte vara så svårt att bara tvätta av med en svamp å lite rengöringsmedel/tvål/diskmedel etc för hand????
    Skulle det vara bättre i diskmaskin??? Usch om man råkat köra över en hundblajja.....
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2010-10-04 10:43:54 följande:
    ???????? Varför????
    Kan väl inte vara så svårt att bara tvätta av med en svamp å lite rengöringsmedel/tvål/diskmedel etc för hand????
    Skulle det vara bättre i diskmaskin??? Usch om man råkat köra över en hundblajja.....
    ja alltså jag äger ingen diskmaskin så jag har aldrig kört dom där men jag vet att de finns flera i tråden som har kört sina i diskmaskinen!
    hjulen blir nog rena hur man än tvättar dom, men jag antar att de e lite smidigare att kasta in dom i maskinen och sen ta hand om resten av vagnen istället
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • lolo21
    Snoppan skrev 2010-10-04 09:47:36 följande:
    Lolo21: jadu jag vet inte.. Har försökt packa den tyngre åt hållet den lutar, ändrat läge på be connected.. Funkar inte! Blir galen!
    Jag har Carry All City Check Black
    Hmm det låter ju inget vidare. Kanske måste ta o prova olika modeller på buggan innan jag bestämmer mig.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21