• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    Bellbox skrev 2010-10-04 21:37:05 följande:
    men jag gissar på att hon har Bugaboon med det gamla chassit eller har jag fel?
    Drömmer
    aaaaaaaaahaaaaaaaaa juste de ja  
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Fröken Småland
    Bellbox skrev 2010-10-04 21:37:05 följande:
    men jag gissar på att hon har Bugaboon med det gamla chassit eller har jag fel?
    Drömmer
    Du har fel. Min pärla som tyvärr numera inte bor här längre var en riktigt fin Frog från 2004 ingen är omodernare än jag tror jag

StaffenA: Grattis till din UJ! Du sneglade inte åt UJ Terrain-hållet? *sätter mig på händerna*
  • straw2008

Min man tycker oxå vagnar är skitkul o jag får köpa de jag vill :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Insomnie
    straw2008 skrev 2010-10-05 07:56:19 följande:
    Min man tycker oxå vagnar är skitkul o jag får köpa de jag vill :0)
    Var hittar man en sån man???  
  • annat82
    Insomnie skrev 2010-10-05 08:08:36 följande:
    Var hittar man en sån man???  
    De är nog inte så gott om dem, men det finns ett par stycken. Leta lite noggrannare bara
  • pergotezzie

min man är underbar, just nu står det 3 i vardagsrummet och har haft ca 30 st i källaren, köper och säljer som en dåre och han kan varenda modell och årsmodell och märke.*asg*

• Insomnie
    annat82 skrev 2010-10-05 08:42:27 följande:
    De är nog inte så gott om dem, men det finns ett par stycken. Leta lite noggrannare bara
    Man kan inte konvertera en som man redan har? Han är ju trots allt rätt bra på andra saker... som att tvätta till exempel
  • StaffenAssar
    LR75 skrev 2010-10-04 22:58:07 följande:
    mmm eller hur att du "råkade"
    jag har funderat på den också, tyop ops jag råkade och så ska maken bara rycka på axlarna...men jag tror inte jag kommer undan med den....
    men jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    men jag har ju haft en förut och jag tycker nog inte den är så stor. den uppfyller våra behov bättre än en bugga just nu...eller alla andras behov. för jag tcker det är jobbigt att va på jobbet och veta att mormor är hemma och håller på med vagnen...hon är inte vän med bromsen så jag är rädd att hon ska bryta av den osv...
    men jag måste bara få det feta arslet ur vagnen och kränga buggan först. funderade på ett change men fick inga napp.
    men jag vill inte köpa den nya uj...vill ha den gamla (alltså den som inte är så p&t-ifierad) vilken har du köpt?
    Jag köpte den nya, den vanliga singeln alltså, men jag tycker inte den var så p&t-ifierad, hade den varit det hade jag inte velat ha den... p&t är säkert praktiska, men snygga är de INTE
    Har också haft uj tidigare, fast en duo och så en rollerbug, så jag trodde inte jag skulle tycka att den var stor, men efter ett år med bara bugga så kändes den ändå jättestor

Fröken småland - jo, jag var riktigt sugen på nya terrain, men de hade inte fått in den än och jag ville ha vagnen så fort som möjligt ju
  • finbusen

Orkar inte scrolla igenom hela tråden men vet någon vart man kan laga bromsen?
    Köpte min beg men nu känns det ibland som att bromsen inte tar i på ena sidan.

Tips?

• annat82
    Insomnie skrev 2010-10-05 09:39:41 följande:
    Man kan inte konvertera en som man redan har? Han är ju trots allt rätt bra på andra saker... som att tvätta till exempel
    Man kanske kan. Min var iofs lite skeptisk till en början, men ett tag nästan mer intresserad än jag. Man kanske kan påpeka hur teknisk en barnvagn egentligen är på  nåt sätt
    Tror nästan han tycker det blev roligare nu när han är hemma ett par dar i veckan och använder vagnarna mer också iofs. Och får pilla på dem lite, men han vet vad han inte får göra också
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21