• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    lolo21 skrev 2010-10-03 07:49:51 följande:
    Jaa det var ju smart, tack:) Det ska jag kolla upp.
    annars så kan man använda sig av ex. duschdraperi öglorna. annars så säljer BR sånna ögglor som eg. är till babygym osv för typ en 5a.
    jag fick en massa sånna ringar extra till Noas baby gym som jag använde mig av! har även sett att vissa använder dom "ringarna" till att sätta på chassit och hänger kassar i inget jag direkt rekomenderar iaf inte om man e rädd om vagnen, men jag hade så på en EL vagn under julhandeln
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • LR75
    straw2008 skrev 2010-09-29 15:34:38 följande:
    Tycker att allt annat förutom original ser hemskt ut. Varför skulle inte originl vara det bästa?
    för att det tar rysligt mycket plats i varukorgen...och så är det bökigt att sätta på, och när det blir kallt blir det ännu värre...
    Men det är såklart min åsikt.
  • Alisa
    MissR skrev 2010-10-02 08:33:45 följande:
    NI som har bugaboo cameleon vad har ni för skötväska?
    Går det absolut inte att hänga den på handtaget?

Någon som har en jujube all??
    Kanske med sånna connected eller vad dom nu heter=)
    Jujube connected med en Juju-between när dottern var liten. Nu använder jag krokarna fortfarande för att hänga min handväska på handtaget. Fungerar finfint!  =)
  • lolo21
    Alisa skrev 2010-10-03 12:33:29 följande:
    Jujube connected med en Juju-between när dottern var liten. Nu använder jag krokarna fortfarande för att hänga min handväska på handtaget. Fungerar finfint!  =)
    Åhh krokarna är underbara=) Har en petunia picklebottom till min cam, och när jag kör utan väskan så hänger jag kassar där på. (fast nu sitter de på min brio...) men snart på buggan igen:)
  • Tant Malin

Hej jag har en fråga ang ståbrädan (den gamla modellen) till cameleonen.
    Min käre sambo har av misstag slängt ena fästet till brädan och jag undrar om man kan köpa endast fästena eller om jag ska köpa en ny bräda?

Tacksam för svar :)

• Fröken Småland
    Tant Malin skrev 2010-10-03 16:07:43 följande:
    Min käre sambo har av misstag slängt ena fästet till brädan och jag undrar om man kan köpa endast fästena eller om jag ska köpa en ny bräda?

Släng ut sambon! Demon
  • Fröken Småland

Oj, du kanske ville ha tips också... Skäms Jag är tämligen säker på att det går att köpa lösa fästen. Kolla med www.bugababy.se eller www.kidzshop.se . Det är de två butiker som är bäst på att hantera reservdelar. Räkna med att det tar lite tid dock.

Så, nu kan du slänga ut sambon! Drömmer

• Fröken Småland

Idag är jag extra tjatig. Om du bor inom tätbebyggt område (jag har glömt att det faktiskt finns folk som gör det ) och har en återförsäljare där du bor så kan de ta hem den delen som reservdel. Det kan alla återförsäljare, det är bara en fråga om de "orkar".

Har du slängt ut sambon ännu?Tungan ute

• Senap
    Tant Malin skrev 2010-10-03 16:07:43 följande:

Vilken tönt! Dumpa!
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • Senap

Idag gjorde jag slag i saken och skar till ett (korthårigt) lammskinn  efter Bugaboos sittdyna.
    Det blev väldigt bra! Hjärta

Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21