• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    jean1 skrev 2010-10-04 12:57:31 följande:
    Hopplöst ute med fleece?? ?

Ska de förresten sluta tillverka fleecen?
    Jag tror att det var länge sedan de slutade tillverka fleecen, den sålde inte längre efter att canvastopparna kom. Bugaboo har ju under längre tid skickat med gratis fleecetoppset till alla som köpt ny vagn och nu finns de väl knappast kvar i affärerna alls?
  • Insomnie
    Fröken Småland skrev 2010-10-04 14:38:48 följande:
    Jag tror att det var länge sedan de slutade tillverka fleecen, den sålde inte längre efter att canvastopparna kom. Bugaboo har ju under längre tid skickat med gratis fleecetoppset till alla som köpt ny vagn och nu finns de väl knappast kvar i affärerna alls?
    Jaha, det kanske förklarar varför det är så många fleecetoppar ute till begagnatförsäljning men inte alls lika många i canvas..
  • jean1
    Fröken Småland skrev 2010-10-04 14:38:48 följande:
    *minns nu*

Vi fick ju ett svart topset i fleece när vi köpte vagnen och det var ju för att de slutat tillverka dem..

Vi använder den svarta fleecen nu och jag tycker det är supermysigt. Ute eller ej !
    ~ Tyra Lykke 091224 ~
  • Noiis
    jean1 skrev 2010-10-04 15:17:31 följande:
    *minns nu*

Vi fick ju ett svart topset i fleece när vi köpte vagnen och det var ju för att de slutat tillverka dem..

Vi använder den svarta fleecen nu och jag tycker det är supermysigt. Ute eller ej !
    jag håller med dig! jag gillar fleecen
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Bellbox
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-04 15:25:04 följande:
    jag håller med dig! jag gillar fleecen
    Me too
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • StaffenAssar

Vem det nu var som hade tappat bort ett fäste till ståbrädan så tror jag att jag har ett att skänka, inboxa mig vid intresse isf

• Fröken Småland

Jag personligen är inte förtjust i fleecen annat än för sufflettens passform men om jag hade gillat den så hade jag struntat blankt i vad som är modernt eller omodernt. Det är ungefär det sista i mitt liv som är viktigt Men populariteten - eller snarare bristen på - gör avtryck på begagnatmarknaden, därav min kommentar

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-10-04 16:22:24 följande:
    Jag personligen är inte förtjust i fleecen annat än för sufflettens passform men om jag hade gillat den så hade jag struntat blankt i vad som är modernt eller omodernt. Det är ungefär det sista i mitt liv som är viktigt Men populariteten - eller snarare bristen på - gör avtryck på begagnatmarknaden, därav min kommentar
    äh säg som det är! du hatar oss nu och vill inte prata med oss som gillar lite "Gammalt" slår vad om att de e därför du har alla åkpåsar för att matcha säsongens färg
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-04 16:27:08 följande:
    äh säg som det är! du hatar oss nu och vill inte prata med oss som gillar lite "Gammalt" slår vad om att de e därför du har alla åkpåsar för att matcha säsongens färg
    Haha, jag har inte en enda åkpåse kvar! FörvånadGråterFlört
  • jean1
    Fröken Småland skrev 2010-10-04 16:22:24 följande:
    Ingen fara, jag bryr mig inte heller om det är modernt eller ej, jag gillar den och använder den. Fleece/canvvas är väl som alla olika färger man kan ha - en smaksak. Tur det finns många att välja på så det finns en kombo som passar alla !
    ~ Tyra Lykke 091224 ~
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21