• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Senap skrev 2010-10-03 17:09:03 följande:
    Idag gjorde jag slag i saken och skar till ett (korthårigt) lammskinn  efter Bugaboos sittdyna.
    Det blev väldigt bra! Hjärta
    Till Bee eller Swift?
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2010-10-03 18:03:29 följande:
    Till Bee eller Swift?
    Jag måttade efter Bugaboosynan och den passar i båda.
    Eller menar du att jag bara ska använda en vagn?
    Det var bättre förr. Ju förr desto bättre.
  • Fröken Småland
    Senap skrev 2010-10-03 18:08:02 följande:
    Jag måttade efter Bugaboosynan och den passar i båda.
    Eller menar du att jag bara ska använda en vagn?
    Vad tror du om mig?
  • Be Lu

Hej, jag har en fråga till er proffs. Har ju blivit så sjukt sugen på en Go Donkey, trots att jag inte sett den live. Väntar tillökning i mars och har sett att den ska börja säljas i april i US, UK, Holland och Spanien och komma hit först till hösten och så länge kan jag ju inte vänta. Nu till min fråga, vet ni någon butik eller nätbutik som är baserad i något av dessa länder som levererar till Sverige.
    Vill ju inte missa den!
    Hoppas att ni kan hjälpa mig, tack på förhand!

• Be Lu

Åh, en fråga till, är det någon som vet vart den kommer att ligga prismässigt? Vill ha!

• Vacker Utsikt

Dagens ilandsproblem.. Kan inte bestämma mig vilken färg på åkpåsen jag ska välja till min helröda Cam.. Nån som vill va smakråd? Just nu lutar det åt brun.. eller svart.... eller röd..

• LiTe08

Hej. Är det någon som vet om det kommer några nya färger på sufletter o bastyger snart??=)

• bohusbebis
    Vacker Utsikt skrev 2010-10-03 21:19:28 följande:
    Dagens ilandsproblem.. Kan inte bestämma mig vilken färg på åkpåsen jag ska välja till min helröda Cam.. Nån som vill va smakråd? Just nu lutar det åt brun.. eller svart.... eller röd..
    Svart å rött är ju så grymt snyggt ihop. Brunt å rött tycker jag personligen blir lite trist. Rött/rött? nä, det behöver brytas av. Gul??
  • annat82
    Svart är snyggt, men jag gillar färg. Gul eller mörkblå eller blå eller offwhite skulle nog jag gilla.

Har sett en röd med offwhite-topset och den föll mig inte helt i smaken men som åkpåse skulle jag nog gilla det
  • jean1
    Vi har ett tag haft helröd cam och röd åkpåse till, jättefint !
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21