• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • danosani

Köpte också en gammal Bee nyss för 1500, hur grymt som helst... Ska ta bort vingarna på den bara. Antar att en mjuklift till kommande kotten ligger på plats ändå

• straw2008

Vi hade babyproffsens egna ligglift som sitter som gjuten i gamla been!! Den nya är oxå jättefin men vi hade aldrig bytt om ju inte fick den nya nästan gratis älskar verkligen den gamla.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2010-11-19 20:39:52 följande:
    Jag skulle aldrig never ever köpa den äldre modellen av Bee framför bee+-
    Bee+ är verkligen SÅ mycket bättre, på alla sätt!
    Jag är benägen att hålla med....SÅ mycket bättre.
  • Joddan

Har det funnits ett guld toppset till cameleon??? Såg en idag som absolut inte var sand eller offwhite. Inte kan det vara en solblekt brun? Den var verkligen fräsh i övrigt och HELA topsetet var GULD!

Silas 2009-03-03 Lillasyster bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • lillkorpen
    Joddan skrev 2010-11-20 19:14:57 följande:
    Har det funnits ett guld toppset till cameleon??? Såg en idag som absolut inte var sand eller offwhite. Inte kan det vara en solblekt brun? Den var verkligen fräsh i övrigt och HELA topsetet var GULD!
    Coolt! Kan inte uttala mig om det släppts något officiellt, men jag vet att det finns kunniga/händiga människor som syr upp egna set. Jag är väldigt sugen på att få ett uppsytt, men min man börjar få spader på mig och vagnen nu så det får vänta.
  • Bellbox
    Joddan skrev 2010-11-20 19:14:57 följande:
    SILVER sa återförsäljaren var det "senaste" nu så guld vet jag inte
    Låter snyggt!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • HA82
    Hej, jag och sambon väntar andra barnet i slutet av Juli 2011, vår dotter kommer då att vara 23 månader. Vi är rörande överens om att buggans syskonvagn är den som uppfyller Alla våra krav.
    Vad jag förstår så släpps den i Sverige aug/sept 2011, hade ni väntat in denna vagn, eller satsat på nåt annat? tänker att det kanske kan bli förseningar och liknande och vi vill gärna ha en syskonvagn från start egentligen.
    tips någon?? 
  • lolo21
    Miss Lau skrev 2010-11-20 11:30:18 följande:
    "Alla" säger att den nya är mycket bättre. Själv är jag rätt snål och slog till på en beg. gammal Bee. Tycker absolut att den är tillräckligt bra och för 1500 kr som jag betalade tycker jag det är mycket vagn för pengarna
    Åh fusk! Jag vill också! Glad Men om jag köper fler vagnar nu så flyttar nog mannen ut i garaget Oskyldig
  • Billabong
    HA82 skrev 2010-11-20 21:25:27 följande:
    Hej, jag och sambon väntar andra barnet i slutet av Juli 2011, vår dotter kommer då att vara 23 månader. Vi är rörande överens om att buggans syskonvagn är den som uppfyller Alla våra krav.
    Vad jag förstår så släpps den i Sverige aug/sept 2011, hade ni väntat in denna vagn, eller satsat på nåt annat? tänker att det kanske kan bli förseningar och liknande och vi vill gärna ha en syskonvagn från start egentligen.
    tips någon?? 
    Jag hade inväntat Donkey och haft en ståbräda på enkelvagnen så länge. Det kommer ni säkert behöva emellanåt iaf. Vet dock inte vilka ståbrädor som kommer passa på Donkey. Kanske står på hemsidan framåt våren när den lanseras i vissa länder.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21