• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Jossanjo
    AnnaT skrev 2010-11-21 19:35:28 följande:
    men då är ju hela chassit svart, jätte fult ju
    det svarta chassit är 10 ggr snyggare än det andra tycker jag.
  • Bellbox
    AnnaT skrev 2010-11-21 19:35:28 följande:
    men då är ju hela chassit svart, jätte fult ju
    håller med
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Hannah74

Jag tycker det svarta är fint, mentycker det blir för svart om man har allt i svart. Tycker röd suflett ex är jättefint till!

• mamma på vift
    Honey1982 skrev 2010-11-21 19:15:56 följande:
    Hade ni vinterhjul på då? Hur tjock åkpåse behövdes?
    Vi hade terränghjulen på när vi var vid backarna och de små vid stugan och i affärerna. Vi hade buggans egna åkpåse + en extra fleecefilt. Grodan hade sin reima overall, fleece set + skidstrumpor och han var aldrig kall när han sovit i vagnen.
    Home Is Where The Heart Is
  • Tant Pruselius
    Hannah74 skrev 2010-11-21 21:22:48 följande:
    Jag tycker det svarta är fint, mentycker det blir för svart om man har allt i svart. Tycker röd suflett ex är jättefint till!
    ååå*dregglar*
  • stinamaria

Lite gnäll:

Jag ringde babyhörnan här i gbg för ett par dagarsen för att fråga om de hade nya knappar som man fäller sitsen med. Det var ju en här i tråden som köpte där för ca 2 veckorsen för 200 kr. Nu ville de ha 250 för dem.. Hade även fått ett mail från bugaboo där de skrev att det rekommenderade priset för två st var 100 kr... Så jag gick till en annan affär och väntar nu svar på vad det kommer kosta där. Dåligt att ta så mkt mer än det rekommenderade priset tycker jag.

Sen provade jag vinterhjulen igår och fan vad skumpigt det blev. var inte alls kulTungan ute Så idag inhandlades en finfin brio att ha som vintervagn.

Men jag gillar buggan mest <3

• BaBBels

Jag körde m buggan i kramsnö o slask häromdagen samtidigt som jag drog storebror på Bob bakom o tyckte det gick jättebra utan snöhjul o på oplogad trottoar..

Hur mkt snö ska det va för att det inte ska gp o köra?!

• Honey1982
    mamma på vift skrev 2010-11-21 21:54:00 följande:
    Vi hade terränghjulen på när vi var vid backarna och de små vid stugan och i affärerna. Vi hade buggans egna åkpåse + en extra fleecefilt. Grodan hade sin reima overall, fleece set + skidstrumpor och han var aldrig kall när han sovit i vagnen.
    Åh kanon tack för infon!
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • stinamaria
    BaBBels skrev 2010-11-22 03:38:04 följande:
    Jag körde m buggan i kramsnö o slask häromdagen samtidigt som jag drog storebror på Bob bakom o tyckte det gick jättebra utan snöhjul o på oplogad trottoar..

Hur mkt snö ska det va för att det inte ska gp o köra?!
    Det var inte alls mkt snö när jag tyckte den blev jobbig. Litegrann som sen blev lite slask. Visst gick den att köra men det var inte lika lätt och då tycker jag en brio är lättare att köra när man bara har en liten bebis som inte väger så mkt för då är brion inte så svårstyrd.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21