• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-11-26 12:18:00 följande:
    Ja fast inte förr än sent på våren....men de färger som kommer är SJUKT FINA....så bered er på shopping.....av nya Bee sufflor.
    Berätta, berätta, berätta! *ser hotfull ut*

Grön är jag säker på, kanske också lila. Tror det blir en brun också. Tja, jag tar väl en av varje då

Kommer denimsufflan att säljas separat?
  • straw2008

Guuuud vad underbart med nya bee- färger. Kommer det till både gamla o nya bee? O hinta gärna om vilka färger,solida eller flerfärgade??

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • FridaLee
    Ja fast inte förr än sent på våren....men de färger som kommer är SJUKT FINA....så bered er på shopping.....av nya Bee sufflor.
    Underbart!!! Lagom till att nästa bebis tittar ut
  • Robzgurl

någon av er som köpt er vagn utomlands eller beställt från ex. Nedeländerna?

har själv en bee som jag haft nu i 2,5 år. till nästa vill jag ha en cam till å börja med, sen gå över till be igen för den e såå smidig. 

• Insomnie
    Robzgurl skrev 2010-11-26 13:18:40 följande:
    någon av er som köpt er vagn utomlands eller beställt från ex. Nedeländerna?

har själv en bee som jag haft nu i 2,5 år. till nästa vill jag ha en cam till å börja med, sen gå över till be igen för den e såå smidig. 
    Jag har beställt min vagn ifrån Fruugo, va supersmidigt och jätte snabb leverans! Billigt me
  • OoSOLINoO

Åh då ska man ha lite is i magen alltså och inte beställa vagn för tidigt. Bebis ska komma i maj så hoppas de nya färgerna kommit ut tills dess!

• MissR

Har hittat en cam på annons som jag kan köpa för 6000:- med parasoll, åkpåse, mugghållare och regnskydd.
    Den är från 08 men schassit är bytt 09. Är det ok pris?

Något speciellt att tänka på? Eller fråga om?

• MissR
    Kommer det nya färger på Cam också?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21