• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Mumsi

Vi har Logico S och adapter till vår Cameleon och det funkar bra men som föregående skrev så måste man trycka till stolen lite för att den ska klicka i adaptern på huvudsidan. 

• FridaLee

Men visst finns det en graco adapter till bee + också?? Kommer antingen köpa logico s eller tario (samma stol) men vill ju ha den på bee +.

• BaBBels

Mitt bland alla inlägg om bilstolar :) Idag hände något med mitt chassi! Det kändes som om popniten på vänstersida liksom släppte... så nu går det inte att låsa handtaget på den sidan.. :( Det går att köra ändå men det glappar ju... Kan det vara så att den släppte...? Eller vad kan det annars vara. Inga lösa delar ramlade av vagnen men det lät som om något lossnade...

Vad gör jag? Vagnen är köpt begagnad..

• Bellbox
    BaBBels skrev 2010-11-30 20:17:29 följande:
    Mitt bland alla inlägg om bilstolar :) Idag hände något med mitt chassi! Det kändes som om popniten på vänstersida liksom släppte... så nu går det inte att låsa handtaget på den sidan.. :( Det går att köra ändå men det glappar ju... Kan det vara så att den släppte...? Eller vad kan det annars vara. Inga lösa delar ramlade av vagnen men det lät som om något lossnade...

Vad gör jag? Vagnen är köpt begagnad..
    körde du den i en trappa? vad hände vid tillfället problemet uppkom?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • tl79

Hej på er!
    Har en Cameleon som står och väntar på lillpyret som beräknas komma i februari! Har en liten fåga till er experter: min svärmor kom hem med en bugaboo mugghållare från USA men fick bara med sig ett fäste och det passar bara på den tjocka delen och då kommer ju mugghållaren jätte långt ner   Står nr 1 på hållaren. Vet någon var man kan få tag på ett mindre fäste?

Sen är jag lite sugen på en offwhite sufflett, tips på bra sidor man kan beställa ifrån?

• Mammas Kalle

Babbels:
    Va med om samma sak i princip för ngr veckor sen. Det som hände med mitt var att det trillade ur en liten metallbricka 0,5 cm x2 cm ur själva vita låsningen, ren tur att jag fann den i gruset.. Dock kändes det inte som popniten gick i sönder..
    Är det detta felet på ditt chassi så kan du själv fixa till det, vet en annan tjej i tråden som lagatsin vagn på detta sätt, kika tillbaka ngr sidor så förklarar hon riktigt bra hur
    Man ska gå tillväga.

• Insomnie
    Robzgurl skrev 2010-12-01 09:18:14 följande:
    har fruugo.com alltid dem priserna?????

Är ju inte ens gravid liksom ;-p lol 
    Deras priser varierar lite men så länge jag har varit i Bugabooträsket så har de alltid haft låga priser i jämförelse med butikspriser..
  • Stargirl
    FridaLee skrev 2010-11-30 17:22:37 följande:
    Men visst finns det en graco adapter till bee + också?? Kommer antingen köpa logico s eller tario (samma stol) men vill ju ha den på bee +.
    Ja det finns ju en Graco adapter till Bee iaf i USA, säkert inte en lagervara här i Sverige. Du får nog special beställa den.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21