• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    Stargirl skrev 2010-11-25 17:39:21 följande:
    Eller så hänger man ingen trasa på sufletten, barnet ligger så djupt att den varken får solen i ögonen eller blåst....vad är det med dessa trasor som hänger på alla sufletterna
    det undrar min mamma oxå
  • Lillla My
    straw2008 skrev 2010-11-26 12:37:35 följande:
    Guuuud vad underbart med nya bee- färger. Kommer det till både gamla o nya bee? O hinta gärna om vilka färger,solida eller flerfärgade??
    Hon jag pratade med idag sa starka färger och nån typ orange. 
    Drömmer om Bee denim också, fick höra om den idag när jag stod och dregglade på en ny Bee. (har gamla) 
  • straw2008

Miss r det låter dyrt i mina öron, utbudet styr ju men jag skulle inte betala mer än 4-5000 för den vagnen med de tillbehören

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • stjernan

Miss r: i Sthlm är det nog dyrt men du kanske bor nån annanstans? I Sthlm är ju utbudet rätt stort. Är chassit nyare känns ju vagnen fräschare. Min vagn känns jättefin och den är som den du beskriver

• Bellbox
    straw2008 skrev 2010-11-26 20:21:29 följande:
    Miss r det låter dyrt i mina öron, utbudet styr ju men jag skulle inte betala mer än 4-5000 för den vagnen med de tillbehören
    Håller inte med...
    Där jag bor är det såna priser i alla fall!
    (utbud & efterfrågan som sagt)
    men pruta kan man ju alltid göra lite
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Hannah74

Ja, här med

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503 Länk i pres
  • Noiis
    Tant Pruselius skrev 2010-11-26 15:53:37 följande:
    det undrar min mamma oxå
    min mamma frågade om de va till för att kväva barnet. då de i många fall handlar om att folk täcker helt! nä noa va som sämst hade jag iof en P.oP filt eller en villervalla för när vi va på ställen där de va mycket folk. för att minska risken för infektioner.

värst tycker jag de va i england. d'r varenda jävel hade regnskyddet på även om solen sken och även inne i butiker. hel täckande saker så de verkligen blir växthus effekt! Stackars barn säger jag bara!
  • stjernan

Jag har ett tullsa. Bugaboos regnskydd tar upp alldeles för mkt plats i varukorgen tycker jag. Dessutom funkar det riktigt dåligt, det är ju lite för kort så det blir ju alltid en liten glipa längst ned så åkpåsen blir blöt i nederkant...

• Sirapshjärnan

Ni som har Bugaboo Cam, går det att "vicka" på handtaget (ett par cm som mest) när sittdelen är på plats på chassit? Jag vet inte om det var så från början när vi köpte vagnen (begagnad från -07) men har tänkt på det den senaste månaden. Är det chassit som börjat glappa eller ska det vara så? Nån som vet?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21