• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008

Vilka nya färger gissar ni till bee till våren? Jag tror orange brun turkos lila och eller mörkblå :0) Någon som faktiskt vet?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Robzgurl
    Insomnie skrev 2010-12-01 10:32:47 följande:
    Deras priser varierar lite men så länge jag har varit i Bugabooträsket så har de alltid haft låga priser i jämförelse med butikspriser..
    tack
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2010-12-01 11:02:18 följande:
    Vilka nya färger gissar ni till bee till våren? Jag tror orange brun turkos lila och eller mörkblå :0) Någon som faktiskt vet?
    Jag vet....men får inget säga....men det är fina färger det kan jag säga. Jättefina.....kommer sent på våren och kommer inte att ingå i bas sortimentet utan släppas till utvalda åf.
  • straw2008

Jag vet att du vet :0) du hade väl varit en av de som bestämde färgerna tom! Är bara nyfiken, har beige bas så inte mkt funkar till den....

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • MissR
    Stargirl skrev 2010-12-01 13:14:57 följande:
    Jag vet....men får inget säga....men det är fina färger det kan jag säga. Jättefina.....kommer sent på våren och kommer inte att ingå i bas sortimentet utan släppas till utvalda åf.
    KOmmer det nya färger till cam också?
    KOmmer sufletterna att säljas seperat?
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-12-01 13:42:56 följande:
    Stargirl: kommer denim-suffletten säljas separat?
    om det är till bee plus du menar så fick jag info om att dom inte kommer att gå att sälja separat. dom kommer skickas nerpackade tillsammans med denimbasen chassit och allt annat för att inte ÅF ska kunna göra som med summer edt! (mao dela på grejerna)
  • FridaLee
    Stargirl skrev 2010-12-01 10:48:46 följande:
    Ja det finns ju en Graco adapter till Bee iaf i USA, säkert inte en lagervara här i Sverige. Du får nog special beställa den.
    Ok tack för svar, ska höra med min favorit butik på bugga. (Kidzshopen)
  • FL Lisa
    FridaLee skrev 2010-11-30 17:22:37 följande:
    Men visst finns det en graco adapter till bee + också?? Kommer antingen köpa logico s eller tario (samma stol) men vill ju ha den på bee +.
    Ja det finns det.
    Jag beställde en graco adapter till vår bee + från kidzshopen för några veckor sedan och fick hem den bara någon dag efter beställning
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-01 17:20:18 följande:
    om det är till bee plus du menar så fick jag info om att dom inte kommer att gå att sälja separat. dom kommer skickas nerpackade tillsammans med denimbasen chassit och allt annat för att inte ÅF ska kunna göra som med summer edt! (mao dela på grejerna)
    Blä, inte det svaret jag hade tänkt mig {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21