• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Senap
    Srandra skrev 2010-03-30 22:29:51 följande:
    en sak till förresten, jag är sugen på den gula PF åkpåsen.. tror ni den passar till rosa?
    Ja! *dregglar*
    My sugar is raw
  • modestyclara
    en sak till förresten, jag är sugen på den gula PF åkpåsen.. tror ni den passar till rosa?
    jag tycker inte den gula är så snygg till rosa...kombinerar den helst med pf-colourblocks topp eller brunt...
  • Stargirl
    Om du tycker den passar så passar den. Jag tycker väl inte att det är en perfekt kombo....men det är bara min åsikt
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Senap
    Stargirl skrev 2010-03-31 19:12:59 följande:
    Om du tycker den passar så passar den. Jag tycker väl inte att det är en perfekt kombo....men det är bara min åsikt
    modestyclara skrev 2010-03-31 19:07:06 följande:
    jag tycker inte den gula är så snygg till rosa...kombinerar den helst med pf-colourblocks topp eller brunt...
    Lyssna inte på dem. De är färgblinda. *vet*
    {#lang_emotions_innocent}
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2010-03-31 20:22:55 följande:
    Lyssna inte på dem. De är färgblinda. *vet*
    vem av oss är det som HAR en gul pf-åkpåse och rosa topp och kan testa live?{#lang_emotions_dreamer}
  • Srandra

hihi, tack :) mm vi får väl se vad det blir.. jag hade velat ha en ljusare rosa än den knallrosa som finns..

men vilken åkpåse tycker ni passar bäst till rosa topset? eller så kanske jag ska ta nått annat än rosa om jag vill ha en PF åkpåse..hmm tål att tänkas på.. är ju i vanliga fall den som köper allt i svart, men tänkte att jag får ändra mig nu när jag har en dotter :) tycker det är roligt med glada färger till henne men inte till mig, hehe

kanske ska lyssna på shoegirl :)

• modestyclara
    Srandra skrev 2010-03-31 21:13:05 följande:
    hihi, tack :) mm vi får väl se vad det blir.. jag hade velat ha en ljusare rosa än den knallrosa som finns.. men vilken åkpåse tycker ni passar bäst till rosa topset? eller så kanske jag ska ta nått annat än rosa om jag vill ha en PF åkpåse..hmm tål att tänkas på.. är ju i vanliga fall den som köper allt i svart, men tänkte att jag får ändra mig nu när jag har en dotter :) tycker det är roligt med glada färger till henne men inte till mig, hehekanske ska lyssna på shoegirl :)
    jag skulle hellre ha den röda pf-åkpåsen till rosa topp. Det ÄR snyggt *vet*.
  • mollan nu
    Srandra skrev 2010-03-31 21:13:05 följande:
    hihi, tack :) mm vi får väl se vad det blir.. jag hade velat ha en ljusare rosa än den knallrosa som finns.. men vilken åkpåse tycker ni passar bäst till rosa topset? eller så kanske jag ska ta nått annat än rosa om jag vill ha en PF åkpåse..hmm tål att tänkas på.. är ju i vanliga fall den som köper allt i svart, men tänkte att jag får ändra mig nu när jag har en dotter :) tycker det är roligt med glada färger till henne men inte till mig, hehekanske ska lyssna på shoegirl :)
    röd påse till rosa top?
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Kajsan
    mollan nu skrev 2010-03-31 21:19:38 följande:
    röd påse till rosa top?
    Jag kör ju röd vagn med rosa topp
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21