• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Erre

hejsan!

tänkte höra med er om ni vet utifall vanliga voksi åkpåse passar i bugaboo liggdelen? eller om man måste köpa voksi mini?

tacksam för svar

erika

• yrväder
    Erre skrev 2010-03-30 19:01:40 följande:
    hejsan! tänkte höra med er om ni vet utifall vanliga voksi åkpåse passar i bugaboo liggdelen? eller om man måste köpa voksi mini? tacksam för svar erika
    Har inte testat, men jag har sett buggor, och jag har sett voksipåsar, och jag skulle spontant säga att det blir trångt.
  • Srandra

Hej!
    tänkte fråga er experter hur det ligger till med dom rosa färgerna till cameleon, finns det två olika? Finns den ljusare att få tag på?

Har köpt en grå/svart cameleon så nu får jag ju köpa till lite färgglade tillbehör :)

• Srandra

en sak till förresten, jag är sugen på den gula PF åkpåsen.. tror ni den passar till rosa?

• SödeSara
    SaraSelinda skrev 2010-03-30 16:40:09 följande:
    SödeSara - Vad har du valt för färger? =)
    Det är ju en redediton denim vagn, men jag har nyss satt på mitt underbara rosa fleece topsett som jah fyndat på tradera. Oslagbar kombo... fottar imorgon och slänger in en bild i bildtråden! :) Piffat till med en svart saddlebag, en fleece wrapper från lodger och lite annat smått å gott... mer ska det bli! :)

Fröken Småland skrev 2010-03-30 16:27:08 följande:
    Söde Sara: Ja, be att få ihopfällning och uppfällning av chassit ordentligt demonstrerat. Det är riktigt klurigt om man inte gör rätt och det är svårt att förklara med ord.
    De gav oss en ordentlig genomgång i affären och med lite övning sitter det. Jag va ju klart tvungen att prova ALLT när jag kom hem. På med regnskyddet, myggnätet, bilbarnstolen... :) Allt blev så attans bra! :)
  • SaraSelinda

SödeSara - Låter ju skit snyggt! Jag har en "vanlig" cameleon inköpt mars -10. Röd bas med svart fleece suflett =P Men fick bara det svarta då det röda var resterat, det ska alltså bli en HELRÖD vagn =) Ska nog köpa mig den röda PF =P

• Fröken Småland
    SödeSara skrev 2010-03-31 00:28:48 följande:
    Det är ju en redediton denim vagn, men jag har nyss satt på mitt underbara rosa fleece topsett som jah fyndat på tradera. Oslagbar kombo... fottar imorgon och slänger in en bild i bildtråden! :) Piffat till med en svart saddlebag, en fleece wrapper från lodger och lite annat smått å gott... mer ska det bli! :) Fröken Småland skrev 2010-03-30 16:27:08 följande:
    Har du haft Buggan med dig i sängen i natt? {#lang_emotions_dreamer}
  • Fröken Småland

Hittade en bra bild på strandläget som någon frågade efter för ett tag sedan.

Och en på hur Buggan demonteras för att få plats i resväskan

• SödeSara
    Fröken Småland skrev 2010-03-31 07:50:18 följande:
    Har du haft Buggan med dig i sängen i natt? 
    de va inte långt ifrån, tog den på en runda i köket innan frukosten! {#lang_emotions_wink}
  • SödeSara

Nu ligger där bilder i bildtråden om någon är nyfiken! :) ÄLSKAR den... hoppas lilla donnan kikar ut snart så den kan användas!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21