• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Srandra: javisst kan man byta även bastygerna, de heter liggdelsbas resp sittdelsbas. Även varukorgen kan köpas separat . Bugaboos originaltyger är så starka att man i princip inte kan slita upp dem, utan det är snarare så att man blir sugen på en ny färg som gör att man köper en ny klädsel. Mitt hemmbygge är i ett starkt bomullstyg bara så det är nog kanske inte det mest hållbara men det gör inget för den blir nog inte så mycket använd ändå, jag ville bara se om jag kunde . Markisväv är nog att rekommendera annars men det vet jag inte om min öststatssymaskin fixar.

• Stargirl

Nyyyyya Beeeeeee
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • MiniM3
    Stargirl skrev 2010-04-02 07:37:27 följande:
    Nyyyyya Beeeeeee
    Ohhh va bra hon satt i den :) 
    Var har du köpt din?
  • Diana och Thea
    Stargirl skrev 2010-04-02 07:37:27 följande:
    Nyyyyya Beeeeeee
    SHIT vad bra hon sitter i vagnen! Längtar efter min nu. Vi ska köpa våran från bonti i sthlm. De hade inte fått in sina ännu. Tisdag sa de att de skulle få sina till butikerna.
    Thea & Max
  • annlu748

Stargirl hur lång är din tjej? Hon sitter verkligen toppen! 

Det ser ut som suffletten är mindre än på den gamla, är det ett minus eller fyller den sin funktion iaf?
  • Stargirl
    annlu748 skrev 2010-04-02 10:08:12 följande:
    Stargirl hur lång är din tjej? Hon sitter verkligen toppen!  Det ser ut som suffletten är mindre än på den gamla, är det ett minus eller fyller den sin funktion iaf?
    Hon är....hehehe jag vet inte. Hon är nog runt 100 cm ge och ta ett par cm. Nr barnen är mindre och man behöver en mer skyddande suffla så får man det då man drar ner ryggstödet och får sufflan mer skyddande. Nu när de är äldre alltså runt 3 år och behöver hösgta läget på ryggstödet så vill de inte ha sufllan alls annat än i worst case eller om de sover.
    Så jag tycker den stora sufflan var bara i vägen då barnen var äldre medan den var grym när barnen var små.
    Fler bilder finns i bloggen!

www.minmolly.se
  • Stargirl
    http://www.finest.se/Katrin

Heheheh....Linda Rosing, Linus Wahlgren och Katrin Zytomierska kör exakt likadana vagnar

Can we blame them for choosing the best?? Hehehe....ja man fattar ju att de väljer den snygga RED Cameleon.
  • jessapessa

Nu får nog våran vagn flytta till ett annat hem... om det är någon som vill ta den.
    Har försökt få den lagad men det går inte, enligt bugaboo... jag kunde fått nytt chassi om jag betalade för det, och det är jag tyvär inte villig att göra =(
    Jättetråkigt, då jag för övrig var nöjd med vagnen..

• MiniM3
    jessapessa skrev 2010-04-02 14:18:11 följande:
    Nu får nog våran vagn flytta till ett annat hem... om det är någon som vill ta den. Har försökt få den lagad men det går inte, enligt bugaboo... jag kunde fått nytt chassi om jag betalade för det, och det är jag tyvär inte villig att göra =( Jättetråkigt, då jag för övrig var nöjd med vagnen..
    Vad har du för fel på vagnen?
  • Pepparkaksdeg
    Stargirl skrev 2010-04-02 11:13:45 följande:
    www.finest.se/KatrinHeheheh....Linda Rosing, Linus Wahlgren och Katrin Zytomierska kör exakt likadana vagnar Can we blame them for choosing the best?? Hehehe....ja man fattar ju att de väljer den snygga RED Cameleon.
    Är inte Katrins en "All Black"?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21