• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annlu748

Måste fråga en sak. Har sett att det har blivit rost på "navet" på framhjulen på utsidan av hjulet...på den där silverpluppen som sitter i mitten.

Vagnen började rulla i september 09 och har inte varit använd mer än 5 gånger mellan december och mars.
    Ska det vara såhär eller vad tror ni kan ha hänt. Just vagnen förvaras inomhus.
  • mollan nu
    Kajsan skrev 2010-03-31 21:21:01 följande:
    Jag kör ju röd vagn med rosa topp
    modestyclara skrev 2010-03-31 21:18:24 följande:
    jag skulle hellre ha den röda pf-åkpåsen till rosa topp. Det ÄR snyggt *vet*.
    då så!
    Jag hade röd suffla, orange rygg och rosa egensydd fleccepåse typ filt som satt fast åt dottern, det var mycket färg men jag gillade det.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Senap
    modestyclara skrev 2010-03-31 21:11:52 följande:
    vem av oss är det som HAR en gul pf-åkpåse och rosa topp och kan testa live?
    DEt spelar väl ingen roll om man är färgblind? {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • Pepparkaksdeg
    modestyclara skrev 2010-03-31 21:29:18 följande:
    Jag har just dressat om frog till orange bas och pf colour blocks topp...
    Mums!
  • Pepparkaksdeg

Angående gul åkpåse till rosa så tycker jag att det låter jättefint!

• Senap

Jag har sålt min Cam. {#lang_emotions_frown} Men hittade den här istället jag tänkte pröva.
    http://www.barnvagnnu.se/files/22.JPG

Tycker den är sååååå fin! {#lang_emotions_heart}

My sugar is raw
  • Honey1982
    Är det nån som beställt sin Bugaboo från nätet och kan rekommendera nån bra webshop? Börjar fundera på om jag inte vill ha en helt ny ändå.  
  • Stargirl
    annlu748 skrev 2010-03-31 21:22:01 följande:
    Måste fråga en sak. Har sett att det har blivit rost på "navet" på framhjulen på utsidan av hjulet...på den där silverpluppen som sitter i mitten. Vagnen började rulla i september 09 och har inte varit använd mer än 5 gånger mellan december och mars. Ska det vara såhär eller vad tror ni kan ha hänt. Just vagnen förvaras inomhus.
    Navet är gjort av järn. Har du torkat av hjulen efter att du kommit in? Det är en normal kemisk reaktion när vatten och ofta salt från vägarna möter järn. Du får lätt bort det. Ta stålull och antingen vinäger eller faktiskt cocacola funkar oxå bra just för det. Vi har just gjort samma sak på yngsta sonens cykel.

Det spelar ingen roll om du kört vagnen en gång, det kan bildas rost om saltet och vattnet sitter kvar och fräter.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21