• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MalinF

Sådär, nu är vagnen hemma! Gick bra att flyga med den tydligen, han behövde bara checka in chassit och fick ta med sitt- + liggdel in i flygplanet.

Det blev otroligt fint med denim + röd åkpåse. Nöjd {#lang_emotions_laughing}

• Mamma till V och E
    Ia 70 skrev 2010-03-27 20:38:25 följande:
    Undrar med för jag fick ett nytt chassi förra veckan, min andra reklamation. Går det att se på ngt vis??
    Även jag undrar samma sak. Inte så sugen på att behöva byta ut hela chassit igen pga glidande handtag. Den största bristen hos buggan enligt mig.
  • FridaLee
    Soppa skrev 2010-03-28 11:35:11 följande:
    Någon som vet om demo bee vagnen på prismalek finns kvar ,, en kompis beställde den igår och köpet gick igenom , men det är ju inte säkert att dom har uppdaterat deras system, om inte så vet ni någon affär som har någon rea vagn på lager?
    Jag köpte deras ena demo bee i februari och då gick köpet igenom och de plockade bort varan dagen efter. Hoppas hon får sin vagn. De är super trevliga på Prismalek.
  • Joddan

Jag fick nytt chassi januari 2010, men chassit tillverkades i oktober 2009. Så mitt chassi som jag har nu är fortfarande det "som glider". Tror detta kommer börja glida snart, känns som det. Trotsbatt jag knappt använt vagnen för jag är så rädd att det ska pajja igen. Tur att man har/hade Bee o Swift, by har ju Bee flyttat... Vet någon från vilken månad "nya" chassit började tillverkas???

Silas 2009-03-03
  • Soppa
    FridaLee skrev 2010-03-28 18:03:42 följande:
    Jag köpte deras ena demo bee i februari och då gick köpet igenom och de plockade bort varan dagen efter. Hoppas hon får sin vagn. De är super trevliga på Prismalek.
    Hoppas den då fanns kvar, Hon bad dom ringa henne.
  • tilde72

Jag har läst för ett tag sedan om en tjej som syr upp ursnygga suffleter bl a till Bugaboovagnarna. Någon som har koll på hennes sida och kontaktuppgifter?

/ Tilde

• straw2008

Jag spottade en kändis med bb igår :O) Tror hon heter Josefin Sundström (blond kort har väl haft barnprogram till melodifestival tror jag) hon hade en cam med grå bas, orange canvas topp samt en PF åkpåse som såg ut som ett pusselnästan :O)

Någon mer som kändisspottat?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Kavat
    tilde72 skrev 2010-03-28 22:18:51 följande:
    Jag har läst för ett tag sedan om en tjej som syr upp ursnygga suffleter bl a till Bugaboovagnarna. Någon som har koll på hennes sida och kontaktuppgifter? / Tilde
    mamma på vift? Sök på google!
  • LR75

Fröken Småland - Du är är en stjärna. Tycker din klädsel är helcool!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21