• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Bellbox
    Katjan skrev 2010-12-17 09:03:55 följande:
    Pixter- Ja man tycker det. Men som köpare har man skyldighet att kontrollera innan man köper en vara... Verkar en ska vara för billig så bör man tänka en gång extra innan man köper saken. Jag och flera andra på fl köpte Bugaboo saker utav en på tradera förut utan att få våra varor eller pengarna tillbaka. Gjordes en hel del polisanmälningar utan att det hände ngt... Tydligen var det inget olagligt som säljaren gjorde, Så lita inte på att få tillbaka pengarna även ifall ni har sparat blocket annonsen
    nej jag har tack och lov alltid varit ganska påläst när jag kollat på vagnar så har aldrig lurats
    men surt för dom som tillåts fortsätta
    Vet också flera som säljer falska UJ-saker på nätet!! *skämmes!*
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Katjan

Tant- kl 2330 igår på blocket. Vet inte hur man länkar ifrån iphone.

• Katjan

Pixter- vad är det gör Uj saker som säljs? Har ingen koll på Uj men har beställt en Terrain ifrån butik :)

• TinkyWinky

ja hur vet man att dte är fejk ? Sitte rnämligen o kollar på blocket o har ej hittat ngn som ej kan va men så kan ja ej så mkt om bugaboo

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • straw2008

Är det endast pga plasten på ramen som det skulle vara kopia?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Katjan

Man ser att det är en kopia framför allt på att chassit är inplastat på ett par ställen sedan säljs en del vagnar med svart bas,silver chassi och en färg kombo som aldrig Bugaboo har sålt. Ser man vagnarna i verkligheten så märker man fler saker fall man har ägt en Cameleon ett tag.

• straw2008

Vet att de aldrig sålts svarta baser med silverchassi!

Topset får de gärna tillverka för min den (utan loggot såklart) frankofant tex gör ju gärna det o det bidrar bara till mångfald.

Får gärna göra baser o alla delar de vill för min del bara de säljer de som EXTRADELAR o inte som originaldelar...

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Tant Pruselius
    Katjan skrev 2010-12-17 09:07:12 följande:
    Tant- kl 2330 igår på blocket. Vet inte hur man länkar ifrån iphone.
    ja jag såg den.....
  • Alisa
    Katjan skrev 2010-12-17 09:27:07 följande:
    Man ser att det är en kopia framför allt på att chassit är inplastat på ett par ställen sedan säljs en del vagnar med svart bas,silver chassi och en färg kombo som aldrig Bugaboo har sålt. Ser man vagnarna i verkligheten så märker man fler saker fall man har ägt en Cameleon ett tag.
    Inplastat som här?

www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon__Morkgra___beige__ny_31240329.htm&w=1
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21