• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    Pepparkaksdeg skrev 2010-04-02 15:57:02 följande:
    Är inte Katrins en "All Black"?
    Nej, se den röda bromsen och röda lappen på liggdelslocket. Det innebär att det är en RED denim.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Pepparkaksdeg
    Stargirl skrev 2010-04-02 15:59:13 följande:
    Nej, se den röda bromsen och röda lappen på liggdelslocket. Det innebär att det är en RED denim.
    Oj! Att den ser sååå svart ut!
  • jessapessa
    MiniM3 skrev 2010-04-02 14:52:40 följande:
    Vad har du för fel på vagnen?
    Bromsen. Den tar bara på ena hjulet, bromsklossen är borta på andra sidan... =/
  • Stargirl
    jessapessa skrev 2010-04-02 18:08:51 följande:
    Bromsen. Den tar bara på ena hjulet, bromsklossen är borta på andra sidan... =/
    Fast bromsklossen kan man väl byta....eller har jag helt fel? Jag tror du kan fixa den hos en cykelverkstad. Det är typ cykelbroms på Bugaboo Cameleon.
  • jessapessa
    Stargirl skrev 2010-04-02 18:14:20 följande:
    Fast bromsklossen kan man väl byta....eller har jag helt fel? Jag tror du kan fixa den hos en cykelverkstad. Det är typ cykelbroms på Bugaboo Cameleon.
    Jag har varit runt till flera cykelaffärer och hört mej för, dem har kollat och sagt att dem inte kan. Barnvagnsbutiker har hjälpt mej att prata med bugaboo men dem kan inte skicka den delen, utan det är bara ett nytt chassi som gäller.
    Och (tydligen) eftersom jag har frog får jag betala för ett nytt chassi...
  • Stargirl
    jessapessa skrev 2010-04-02 18:24:09 följande:
    Jag har varit runt till flera cykelaffärer och hört mej för, dem har kollat och sagt att dem inte kan. Barnvagnsbutiker har hjälpt mej att prata med bugaboo men dem kan inte skicka den delen, utan det är bara ett nytt chassi som gäller.Och (tydligen) eftersom jag har frog får jag betala för ett nytt chassi...
    Aha, då är just den delen ingen reservdel de har löst utan ngt man gör på fabriken antagligen. Synd, du kan dock hitta chassin för ett par hundra på Blocket och Tradera. Det går lika bra med Cameleon till Frog.
  • Diana och Thea
    Stargirl skrev 2010-04-02 11:13:45 följande:
    www.finest.se/KatrinHeheheh....Linda Rosing, Linus Wahlgren och Katrin Zytomierska kör exakt likadana vagnar Can we blame them for choosing the best?? Hehehe....ja man fattar ju att de väljer den snygga RED Cameleon.
    Hehehe....ja det är väl så. Ska man köra en Hummer så har alla en Hummer...om man är kändis alltså. Jag är dock ingen kändis och kör ändå en Bugaboo för att de är bäst
    Thea & Max
  • jessapessa
    Stargirl skrev 2010-04-02 18:39:20 följande:
    Aha, då är just den delen ingen reservdel de har löst utan ngt man gör på fabriken antagligen. Synd, du kan dock hitta chassin för ett par hundra på Blocket och Tradera. Det går lika bra med Cameleon till Frog.
    Aaah, där sa du något =)
    Viste inte att det fungerade med cameleon på frog =D
  • JessiWill

Hej hej tjejer :) Skall själv ha en bugga och kikar in och tjuvläser lite va ni skrivigt, alltid bra att få positiva och negativa recensioner av folk som vet va de talar om ^^ hoppas det är ok?

Våran Liten är beräknad 12 september 2o10 =)
  • LR75
    Jessiicaa89 skrev 2010-04-02 19:37:28 följande:
    Hej hej tjejer :) Skall själv ha en bugga och kikar in och tjuvläser lite va ni skrivigt, alltid bra att få positiva och negativa recensioner av folk som vet va de talar om ^^ hoppas det är ok?
    varmt välkommen in i buggaland!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21