• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Bellbox
    modestyclara skrev 2011-01-07 20:18:31 följande:
    jag gillar petunia och ju ju be...med petunian följer fästen att sätta på handtaget och till ju ju be kan man köpa ju ju be connected!
    Jag har JuJuBe och fäster med BeConnected; jättenöjd! (visserligen inte på en Cam längre utan en UJ duo men ändå)
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Joddan
    fröken ida skrev 2011-01-07 22:35:42 följande:
    Jag upptäckte samma sak när jag letade efter en Frog före jul. Mannen har dessutom massa släkt i USA så då känndes det ännu mer ovärt. Tyvärr har de tagit med sig så många vagnar hit till mig redan så jag vågade inte riktigt fråga igen. Fattar inte vem som betalar så mycket för en 5 år gammal solblekt vagn? Jag blev helt proocerad när jag kollade på Blocket. Till sist fick jag tag i en för 2300:-. Det var helt ok
    2300 är ju överkomligt! Så länge basen är fin så kan man ju alltid fix till sufletter i nya fina färger. Och om vagnen är välskött i övrigt såklart!
    Har en kompis som totalt har misshandlat sin cameleon. DEN skulle jag inte vilja ha efter henne , så ranglig och svajig. 
    Silas 2009-03-03 Lillasyster bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • The75

Hej
    Vet ni om man kan köpa en ny liggdel separat? Jag köpte en begagnad cameleon men bara med sittdelen när jag fick min dotter 07 och nu väntar vi tillökning och jag har ju allt man behöver förutom liggdelen då vi till en början hade en annan vagn och jag skulle gärna vilja ha en ny liggdel
    Tack på förhand :0)

• Kajsan
    The75 skrev 2011-01-08 07:55:20 följande:
    Hej
    Vet ni om man kan köpa en ny liggdel separat? Jag köpte en begagnad cameleon men bara med sittdelen när jag fick min dotter 07 och nu väntar vi tillökning och jag har ju allt man behöver förutom liggdelen då vi till en början hade en annan vagn och jag skulle gärna vilja ha en ny liggdel
    Tack på förhand :0)
    Liggdelar finns löst hos alla som säljer Bugaboo, och har de inte inne så beställs det.
    Tänk dock på att det är madrassen som kostar.
    Nu är madrassen ruskigt bra, men vill du spara pengar så köper du allt utom madrass och använder en annan.
    Jo just det!
  • Honey1982
    Al Zahra skrev 2011-01-07 20:16:48 följande:
    Vad använder ni för skötväskor?? Tycker den bara glider av styret.. Buu :( Har en ful Brio väska från innan ( då jag hade en Brio Go )
    Jag har en skip hop som jag är väldigt nöjd med.
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • stjernan

Bästa "skötväskan" tycker jag är kånken mini. Den kan man ju knäppa fast på handtaget. Den är liten men man får ändå plats med det viktigaste tycker jag. Jag hade en skiphop förut som bara gled ner eller var ivägen när storebror stod på ståbrädan. Dessutom var den för stor så jag bara samlade på mig massa onödiga saker i den som jag egentligen inte behövde ha med mig...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21