• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Miss Ji

Är det värt att köpa en bee+ till en 2.5 åring ? Har en Cam nu men känner att till våren kanske den ska få flytta...dottern går ju för det mesta men sover ju fortfarande middag och då behövs det ju vagn när man är på stan ..och när morfar hämtar på förskolan... Hur länge har ni använt vagnen ? Är det värt en bee för det halvår/år det gäller el ska man behålla camen ? Åååh..är ju så svårt...får skaffa en bebis till kanske...

• stjernan

Miss ji. Det beror ju på vad man har för ekonomi kanske... Jag hade inte tyckt det var värt det. Min son åkte knappt vagn efter två års ålder och när hAn gjorde det hade vi en maclaren

• Joddan

Har cravings efter en Frog! Har inte haft Frog och det vore riktigt nice med en orange groda till prinsessan  i vår .

MEN på blocket kostar de mellan 3-4000:- för en 5 år gammal vagn liksom. När de från USA kostar samma pris. NY!

Vad kan införelsemomsen kosta tro? För en vagn på 4000:-. Är det 20%?

Kan ingen snäll ÅF beställa in en Frog till mig??? *sneglar lite snällt på några av er* Drömmer 

Silas 2009-03-03 Lillasyster bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • thj
    Joddan skrev 2011-01-07 22:01:52 följande:
    Har cravings efter en Frog! Har inte haft Frog och det vore riktigt nice med en orange groda till prinsessan  i vår .

MEN på blocket kostar de mellan 3-4000:- för en 5 år gammal vagn liksom. När de från USA kostar samma pris. NY!

Kan ingen snäll ÅF beställa in en Frog till mig??? *sneglar lite snällt på några av er* Drömmer 
    Tror minsann jag kan kolla upp det hela
    Kram/J
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • fröken ida

Jag upptäckte samma sak när jag letade efter en Frog före jul. Mannen har dessutom massa släkt i USA så då känndes det ännu mer ovärt. Tyvärr har de tagit med sig så många vagnar hit till mig redan så jag vågade inte riktigt fråga igen. Fattar inte vem som betalar så mycket för en 5 år gammal solblekt vagn? Jag blev helt proocerad när jag kollade på Blocket. Till sist fick jag tag i en för 2300:-. Det var helt ok
  • Noiis

oh frog! min drömvagn köp en ny du så köper jag den sen när du är klar om jag har träffat nån att skaffa bebis med såklart
  • Joddan

Thj! Ja kolla upp!!! Det vore ju guld!
    Ni giver mig hopp! Hoppas att det kanske kan gå att ordna. Eller kanske en svart frog och så köper man till någon läcker vår-färg topset till våren! Skulle lugnt sälja min Swift för en liten groda!

• thj
    modestyclara skrev 2011-01-07 22:38:59 följande:
    Jag har fått tag i en ny frog via kidzshop.se Hjärta
    HjärtaSolig
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21