• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-23 20:25:12 följande:
    Haha ja du Slaria, jag har klämt o känt nu vagnar som en tok o jag känner mig bäst, Inge begagnat o ingen kopia för min del;) så smakar det så kostar det!
    Vilken färg blev det?
    Eller hur! Det är helt kanon att ha garanti i två år ifall något händer.
    Vi (jag hihi) valde mörkgrå bas och sandfärgad suflett, var dock sugen på en helröd men tänkte köpa till en röd suflett istället. Du då??
  • thisissarah
    thisissarah skrev 2011-01-23 20:39:05 följande:
    4800 och då stod hon för frakten, fick med regnskydd och myggnät.
    och en svart suflett
  • Haven09

Slaria:
    Är det 2års garanti även om man köper bara sitt delen?
    Jag valde helbrun... Typ kär i färgen brunt:) har en skötväska i rosa o lilla Grynet brukar ha kläder i rosa. Sen en rosa filt och våren får komma hit! Gud så najs:)

Tänkte mig en bee förut men jag tycker den känns ostadig!

• Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-01-23 19:27:13 följande:
    och man kan väll byta ut dem då till dem skumfyllda?
    absolut! som sagt alla bugaboo vagnar (förutom bee) har samma hjul anordning både fram och bak,  och man kan byta till nya hjul
  • Miniigirl
    LiTe08 skrev 2011-01-23 20:16:51 följande:
    Hej. Jag har en fråga hur en bugaboo cameleon blir när man sätter dit en ståbräda??
    Blir det välidgt trångt för en 3åring att stå mellan vagn och handtag? Och måste man höja upp handtaget för att syskonet ska få plats på brädan??? Visa gärna bilder=)
    Vill gärna veta vilken ståbräda som passar bäst till en bugga som är uttagen aug 2008.

tack på förhand
    Min son fick lov att stå utanför handtaget, alltså han stod på samma sidan om handtaget som jag gick!
    Vi hade bugaboos egna, provade inte ens någon annan, så kanske är det annorlunda om man haft någon annan bräda, jag vet inte men jag gillade absolut inte att gå med ståbräda på cameleon!
    JAg var tvungen att gå på sidan om vagnen, ståbrädan stack ju lixom ut för långt för att man skulle kunna gå bakm den. antingen fick man gå på sidan, eller jättebredbent:-P
    Kan ju bero på att jag är kort oxå förstås, och hade handtaget längst ner, kanske blir det bättre med plats om man höjer handtaget...men då är ju frågan vart syskonet ska hålla i sig om man har sittdelen vänd mot sig lixom?!
  • Noiis
    Haven09 skrev 2011-01-23 21:03:33 följande:
    Slaria:
    Är det 2års garanti även om man köper bara sitt delen?
    Jag valde helbrun... Typ kär i färgen brunt:) har en skötväska i rosa o lilla Grynet brukar ha kläder i rosa. Sen en rosa filt och våren får komma hit! Gud så najs:)

Tänkte mig en bee förut men jag tycker den känns ostadig!
    japp även om du bara hade köpt ett chassi hade du fått 2 år på de

grattis ni som köpt nya vagnar verkar vara en hel del i tråden som ska få hem bugaboo
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-23 21:16:40 följande:
    absolut! som sagt alla bugaboo vagnar (förutom bee) har samma hjul anordning både fram och bak,  och man kan byta till nya hjul
    härligt!
  • Haven09

Tack för svar sjukhus mamman:)
    A fan nu är jag nöjd... Längtar som fan!

• imsa

hej på er!

frågan jag tänker ställa har säkert ställts innnan men jag har nog missat svaret :(

är det någon som beställt från babytrader? om, funkade det bra?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Joddan

Åh såg ett paket med rosa topset och åkpåse för 800:- på blocket. Tycker jag är bra pris! Om jag hade cameleon skulle jag köpa

Inte min annons även om adressen är den samma ironiskt nog...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21