• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht
    Isbit skrev 2011-01-30 17:37:07 följande:
    nä jag orkar inte leta igenom hundra sidor.
    Kan jag inte bara få ett ja eller nej
    Det är en sida med info om de olika modellerna.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Haven09

Imaj: tack för svar! Hoppas att det inte rostar haha... Är så känslig med sånt;)

• Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-30 18:09:08 följande:
    Imaj: tack för svar! Hoppas att det inte rostar haha... Är så känslig med sånt;)
    Hur har de gått? Fick du vagnen igår eller? Jag hoppas på att DHL ringer imorgon och säger att de ska leverera min vagn :)
  • Haven09

Slaria: Inge vagn i sikte bara ett mail från Kidzshop att den va på väg:) Så hoppas den kommer imorgon då jag har Inge bra vag alls...
    När tror du, du kommer få hem den?
    Längtar nu jätte mycket;)

• Swenglish

Beccan85- vi köpte vår från USA och sparade en bra slant! Det enda jag tror är annorlunda är att säkerhetsbältet sitter annorlunda (vilket jag tror innebär att man inte kan köpa nytt sittdelstyg i Sverige) plus att varningstexten på säkerhetsbandet är längre, men det gör ju verkligen ingenting. Kör på att köpa där tycker jag!

• Swenglish

Just det, vissa vill ju ha en butik att gå till om något krånglar, men vi har helt enkelt mejlat Bugaboo direkt och fått mycket bra service (de skickade en extradel som behövdes per post trots att garantin hade gått ut tex)

• imsa

är det någon som beställt ifrån babytrader? om, kna ni rekomendera det?

• Billabong
    imsa skrev 2011-01-30 19:43:42 följande:
    är det någon som beställt ifrån babytrader? om, kna ni rekomendera det?
    Jajamensan! Supernöjd med leverans och pris!
    Men det var 3,5 år sedan så du kanske vill ha en mer tidsnära referens...
  • Beccan85
    Swenglish skrev 2011-01-30 19:41:54 följande:
    Beccan85- vi köpte vår från USA och sparade en bra slant! Det enda jag tror är annorlunda är att säkerhetsbältet sitter annorlunda (vilket jag tror innebär att man inte kan köpa nytt sittdelstyg i Sverige) plus att varningstexten på säkerhetsbandet är längre, men det gör ju verkligen ingenting. Kör på att köpa där tycker jag!
    Tack så mycket för ditt svar! De där sakerna kan man ju stå ut med :) 
    En del människor hade bara skrivit så negativa saker om att köpa vagnen i USA så man blir ju lite fundersam. Men det känns skönt att få svar från en som verkligen köpt sin vagn där;)

Det blir absolut så att vi köper den där, en sprillans ny för ca 800dollar! Det är kanon speciellt nu när dollarn är så låg :)

Och tack för tipset om att maila dem direkt vid problem, ska jag komma ihåg!

Skrattande 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21