• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Billabong
    Honey1982 skrev 2011-01-31 08:23:08 följande:
    Ni som har sittdel - vilken färg är bäst på sittdyna, om man tänker på smuts, värme (inför sommaren) osv? Funderar på svart, men den kanske blir jättevarm om det är soligt och 25+ grader.

Är det nån som vet ifall symönstrena för sittdel som finns på Tradera är bra?
    Vi hade mörkgrå och den tyckte jag är både snyggast och ser mest ren ut även med lite smuts på.

Symönstren har blivit totalsågade här i tråden tidigare.
  • Billabong
    Billabong skrev 2011-01-31 09:21:13 följande:
    Vi hade mörkgrå och den tyckte jag är både snyggast och ser mest ren ut även med lite smuts på.

Symönstren har blivit totalsågade här i tråden tidigare.
    Ojdå, Jag svarade nog lite galet. Menade bastyg men inser att du pratade om sittdyna. Vi hade en mönstrad som är sydd av DittenDatten. Kanonfin!
  • Joddan

Tant Pruselius

Kul att du fått hem den!!!! Glöm inte fota när du pimpat den

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-01-31 09:27:23 följande:
    Tant Pruselius

Kul att du fått hem den!!!! Glöm inte fota när du pimpat den
    I will ! I love it!Hjärta Denim is the shit!
  • hjärtan81

Hej. Kan man köpa en cam till sin ett åring eller tycker ni det är sent? Han en syskon vagn nu men kommer behöva en enkel om ett halv år när stora syskonet blir 3. Säljs bugga som sittvagn också?

• Billabong
    hjärtan81 skrev 2011-01-31 10:19:40 följande:
    Hej. Kan man köpa en cam till sin ett åring eller tycker ni det är sent? Han en syskon vagn nu men kommer behöva en enkel om ett halv år när stora syskonet blir 3. Säljs bugga som sittvagn också?
    Nej, det är väl inte för sent. Men synd att inte kunnat ha den från början.

Det går numera att köpa den enbart som sittvagn, vilket blir billigare och mer adekvat för er. men jag vet inte om det går överallt eller bara på Kidzshoppen. Kolla med dem vad det kostar (eller så kommer svaret här i tråden inom kort. )
  • MissLena

Äntligen...jag visste väl att det fanns fler Bugaboo frälsta än jag. Är själv i vecka 20 och längtar bara tills jag får köpa min Bugaboo cameleon i mörkgrå och röd.  

När tror ni jag kan sluta bete mig som en treåring på jukafton och beställa min efterlängtade vagn? (Ska beställa på nätet med bara en veckas leverans...säger dom). 

• thisissarah
    John och Linas mamma skrev 2011-01-31 09:17:08 följande:
    Tyckte grått passade jättebra (vi hade tom svart fleece i oxå, blev inte varmt påsommaren
    Fick med en röd sittklädsel som är i fleece när jag köpte vagnen, men det blir inte varmt med den på sommaren?
  • straw2008
    hjärtan81 skrev 2011-01-31 10:19:40 följande:
    Jag skulle köpa en bugaboo BEE till en ettåring, aldrig en cam... den är för baby tycker jag o sen kanske upp till 1,5 max :O)
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21