Cerclage?
Du är vaken mammamys ... Någonting på gång? Jag är nog så utvilad det bara går. Sov hela dagen igår. Va upp kanske Max tre timmar från kl åtta till 23
Du är vaken mammamys ... Någonting på gång? Jag är nog så utvilad det bara går. Sov hela dagen igår. Va upp kanske Max tre timmar från kl åtta till 23
Ooh hemskt med hosta. Jag hoppas det går snart för dig och du får din bebis. Kommer ihåg vixan när hon var förkyld. Då ville inte bebisen komma tills mamman blev frisk. Sista gången jag kommer se min bebis på ul.
Nu ska jag hitta krafter att duscha. Raka mig. Platta håret inför läkarbesöket. Vi ska handla och även besöka min syster som akut opererad idag. Tänk er att inom ett år har fyra av oss gallopererades. Jag tar nog priset. Det tog kirurgen två år att bekräfta mina anfall. Glömmer aldrig under dessa två år när jag fick stoppa mina fingrar i munnen för att kräka så trycket lugnade sig. De enda dem misstänkte var magkatarr. Glad att mammas anfall tog endast tre månader och min syster två veckor. Kände direkt igen deras symptom. Jag är familjens lilla rådgivare. Nu får jag flytta på fläsket. Ha en underbar dag allihop.
Ursäkta för sent uppdatering
Min sista läkarbesöket. Här i Helsingborg får man ligga på bb eller gyn ( har några bb platser) och eftersom jag känner personalen på gyn hade jag sett framemot att vara där, men det fick jag inte eftersom jag kommer inte förlösas normalt. Lite tråkigt men dem tänk på min hälsa.
Min älskade tjockis är nästan 2700 kg blir nära 3 kgs bebis och dagens undersökning var helt underbart och konstigt. Läkaren sa kommer du ihåg när jag sa till dig att detta kommer gå bra och målet trodde ni var endast till v 28. Läkaren i Lund gjorde ett bra jobb med bandet och ett kgs bebis kommer att bli tre kg. Mer stolt över mina läkares jobb och min oro och vilande har tydligen hjälpt.
Bricanylen gör inget om jag tar den, men jag skippa dem och det tänker jag inte göra eftersom ni säkert vet vill jag inte ha akut snitt och vill behålla min planerade snitt.
Idag var det tjockt på schemat..
Vaknade kl nio. Duschade, rakade mig, fixade håret, åt frukost och åkte till barnens hus och köpte en amningsbh och sedan åkte vi till rusta där jag köpte rengöring sedan lämnade mamma min syster och sedan hjälpte mamma mig handla lite grejer hem och vi hämtade min andra systerson.
Vi åkte till dr kl 15.00 och sedan hälsade vi på mon lilla syster som är nyopererad för gallsten och hon hade många äckliga gula "stenar" dem var en blandning av sten och grus jätte äcklig. Min och min mammas var stenar riktig stora och fast fast min systers var riktig äcklig. Huvudsaken är att hon kommer må bättre och vi hade med hennes son med som hälsade på mamman utkläd till tomte så hon var jätte glad att se honom.
Kom hem fick ont i ryggen och i magen. Huset såg upp och ner så jag plockade undan lite och ner ont fick jag så satte jag en stol vid diskbänken och diskade och skalade mina grönsaker och satt på en stol när jag lagade mat och smärtan blev värre så tog jag mina mediciner och efter vi åt och fixade köket så däckade jag i soffan från ca kl 21- 02.35.
Trassel skönt att höra att allt såg bra ut och jag håller tummarna att du står ut till klippdagen och skönt att du fick träffa en där du kände dig trygg och grattis till första förlossnings besöket.
Mammamys tråkigt att sonen har lämnat dig och jag önskar han får en trevlig tid tillsammans. Men det positiva i det hela har du nu mer tid till förlossningen och ta hand om ditt barn i lugn och ro utan att tänka på andra.
Viola. Tror det är bandet du känner och tyvärr efter egen erfarenhet är det ingen fara. Du får stå ut och har du jätte ont får du tyvärr ta endast smärtstillande och vila.
Ursäkta det blev ett långt inlägg. Är fortfarande påverkad av medicinen och hjärnan kunde inte sammanfatta dagen.