mamma mys skrev 2011-12-15 12:52:54 följande:
mischooo: jag tycker du ska boka en tid hos frissan innan förlossningen.... då får du lite tid för dig själv o känna dig lite fin....sen kommer du ha fullt upp ändå;) kanske ska du även boka in nån liten behandling..kanske ansikts behandling eller en fot massage för att riktigt rå om dig o belöna dig för ditt jobb denna graviditet.. att du har vart så stark o stått ut med all smärta...
det borde vi alla belöna oss med <3
Jag hoppas jag orkar sitta så länge hos frissan så länge. Ska kolla om någon frissa kan ta emot mig på måndaga annars får det bli till efter, men jag är inne på samma spår som dig på tanke på min bebis...
violatricolor skrev 2011-12-15 14:02:36 följande:
På tal om frissan ska jag dit på lördag! Ska bli så skönt att få någon frisyr igen. Har inte klippt mig på ett halvår...
jag har inte gjort något sedan maj månad och mår skit av det på tanke på att jag har några gråa hårstrån.
Trassel skrev 2011-12-15 15:08:47 följande:
Becka, jag var förra graviditeten eftersom jag hade sån foglossning, fick lite tips där om det och det var bra men sen tyckte hon jag kunde prova på stavgång... jo tjena liksom...
MiScHoOo, ACO kvinna har jag tagit redan sen innan jag blev gravid men hemoeren kom nu på slutet, jag låg bra i början på järnet , 138, så det har dippat rejält nu tyvärr.
Vad roligt att din svärmor hinner hit till förlossningen!
MammaMys, bra tips där, mina tabletter är nog snart slut då ska jag testa de istället!
Å vad jobigt! Känner igen mej i det där. Jag har också hög smärttröskel och klagar inte i första taget heller. Tycker faktiskt de kunde göra nått, du har ju gått länge nog nu!
Jag funderar på om jag kan ha fått uvi. Kisset är så mörkt fast jag dricker rätt mycket ( det kan bero på att det skulle kunna vara blo i ) , det kanske svider lite, lite trängningar jo, spänner i urinblåsan. Hm. Sökte min BM som jag hoppas hinner ringa mej innan dagen är slut.
De uvi jag hade som ogravid för över tio år sen gick från noll till hundra på typ en timme. Jag kunde knappt hålla mej och kissade blod så det är är lite svaga symptom tycker jag.
Men å andra sidan med allt annat jag åkt på så skulle väl det inte vara otroligt heller....
Du hade verkligen bra värden och att den skönk så pass mycket... Jag startadde på 111 i värde.. Då upplever du en stor skillnad, på tanke på trötthet osv
Var på sista besöket hos bm. Fattar inte sista besöket som en gravid kvinna. Värden har stigit från 94 till 100. Jätte stolt över mig själv. Gud vad jag kommer sakna min privat läkare och min bm..
från besök en gång vecka till två veckor och sedan ingenting... Har vissligen återbesök om två månader i feb. både hos läkare för kontroll av läkningen och tid hos bm. Ooooh en vecka kvar innan belöningen kommer, tror jag drömmer