-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vad har ni för kupstorlek på bh?
-
jag har gått och kollat min riktiga storlek hos en riktig underklädesbutik... och jag har haft rätt storlek även innan, det känns bra.
Jag har iaf 80 DD
-
Med reservation för att jag inte kollat hos riktig underklädesförsäljare (NK underkläder, räknas det?) på tio år så har jag 75 B. Sedan jag varit gravid och ammat får jag ibland ta till C-kupa.
-
65D
-
Jag vet inte. Något väldigt litet i alla fall. Använder inte BH. Ibland har jag någon topp i 164 eller 170 från barnavdelningen. De är så mycket bekvämare. Men oftast bara linne.
-
E
Vill ha C -
75H
och ja, jag har rätt storlek. Utprovat i sthlms bästa butik med världens kunnigaste personal (Details)
Innan trodde jag att jag hade 80E
-
75DD/E
-
75 H men ska få förminska dem! Har dock bestämt mig att vänta tills efter jag fått barn!
-
65H har jag.
Äntligen har jag hittat en fantastisk butik med lite ovanligare storlekar (men som jag förstått det börjar det dock bli allt vanligare), och som dessutom är snygga bh:ar. De har ofta reor, och alltid medlemsrabatt. Jag har köpt fler bh:ar det senaste året än vad jag gjort under hela mitt liv, banne mig. Är helt frälst!
-
har du fått remiss? Jag är väldigt intresserad av en förminskning men kommer ju aldrig ha råd med det själv.Kiwi86 skrev 2010-03-14 22:04:27 följande:75 H men ska få förminska dem! Har dock bestämt mig att vänta tills efter jag fått barn!