-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vad har ni för kupstorlek på bh?
-
Tyvärr 80 DD. Vill ha tillbaka min gamla storlek på 70 C och inte ens behöva använda bh, hade lika/fastare bröst än en tonåring innnan jag fick barn. Att bröstkorgen inte går tillbaka får jag nog räkna med och att tuttarna kommer att hänga och att man då är dömd till att bära bh vilket jag hatar!!
-
B eller C
-
70 F just nu under graviditet. 70 E när jag inte är gravid.
-
85 F ligger storleken på.. Hade 75 B innan barnafödande x3 så det känns i rygg och axlar kan jag säga..
-
Hur då "fel storlek" *trög*La Lola skrev 2010-03-14 20:32:58 följande:Lite OT. Undrar hur många som svarat som bär BHar i helt fel storlek? Det är (tyvärr) jättevanligt. Tipsar om att gå till en riktig underklädesaffär o ta reda på vilken storlek man egentligen har.
Menar du att det ändrar sig med tiden (om man går upp/ner i veikt? får barn /ammar osv?)
Här varierar storlekarna haha
När jag var tonåring 70/75 D
Fick mag/tarm sjukdom hade då 70/75 B
Tillfrisknade fick 70/75C
Blev gravid fick 75D
Ammade hade före matning 75D + Efter matning mindre än 75B
Nu är jag gravid igen och håller på att växa ur 75C
Hur ska detta sluta??
-
Jag har inplantat och har dubbel D men funderar på att förminska
-
Hade 75 G innan graviditeten, kom upp i 85 H innan förlossningen och nu ligger jag på 75-80 K-L. Allt beroende av märke. Tycker det är stor skillnad mellan svenska och utländska märken.
-
Det är jättevanligt att man har för stort runt om och för liten kupa. De flesta ska gå ner i omkrets och upp i kupa.Madja82 skrev 2010-03-15 00:34:17 följande:Hur då "fel storlek" *trög* Menar du att det ändrar sig med tiden (om man går upp/ner i veikt? får barn /ammar osv?) Här varierar storlekarna haha När jag var tonåring 70/75 D Fick mag/tarm sjukdom hade då 70/75 B Tillfrisknade fick 70/75C Blev gravid fick 75D Ammade hade före matning 75D + Efter matning mindre än 75B Nu är jag gravid igen och håller på att växa ur 75C Hur ska detta sluta??
Jag har 80F
Trodde en gång i tiden att jag hade 75B men inser nu att jag nog snarare hade 65-70 D eller liknande på den tiden. -
så istället för tex 75c ska man testa 70d? Är det så du menarDr Mupp skrev 2010-03-15 00:50:45 följande:Det är jättevanligt att man har för stort runt om och för liten kupa. De flesta ska gå ner i omkrets och upp i kupa. Jag har 80F Trodde en gång i tiden att jag hade 75B men inser nu att jag nog snarare hade 65-70 D eller liknande på den tiden.
-
75G .. shit va brösten svällt upp under graviditet! Är i vanliga fall 70D...