-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
Wow, glädjerus i tråden! Grattis till lyckade VUL och trevlig helg allihopa!
-
LillaD och Finessan. Stort grattis till er. Återhållsam glädje är roligare än ingen glädje.

-
Tack för grattis finisar! (Krusbär, du och jag är kandidater i sämst-namnbyte, finess är på en god tredjeplats).
Kram till dig fruZ, det låter tufft! Hoppas att det går bra hos BM idag! -
Tack MB, Krus och Irma!
MellanD, ditt namnbyte vinner med hästlängder.
-
Hej. Äntligen hittade jag er.
Grattis mellanD (lilla D) och Finess och FruZ!
Jag har lyckats bli mamma för 5 månader sedan. En liten pojke som som är så go och underbar. Dags att sova nu men var så glad att jag hittade er så ville skriva och kolla att det är ok att vara med i gänget.
Kram "DND". -
Hej och tack! Klart att du ska vara med här DND!EMND skrev 2012-01-30 00:13:52 följande:Hej. Äntligen hittade jag er.
Jag har lyckats bli mamma för 5 månader sedan. En liten pojke som som är så go och underbar. Dags att sova nu men var så glad att jag hittade er så ville skriva och kolla att det är ok att vara med i gänget.
Kram "DND".
Roligt att se dig, är allt väl?
*kastar en liten paprika i huvudet på finess* -
Grattis!EMND skrev 2012-01-30 00:13:52 följande:Hej. Äntligen hittade jag er.
Kram "DND". -
EMND: Välkommen hit! Funkar allt bra för er? Kram på dig!
-
Hej DND! Och tack. Och grattis!EMND skrev 2012-01-30 00:13:52 följande:Hej. Äntligen hittade jag er.
Kram "DND".
klart det är ok att vara med i gänget.Hr du övergett kottarna, mellanD (mellanD skrev 2012-01-30 11:07:44 följande:Hej och tack! Klart att du ska vara med här DND!
Roligt att se dig, är allt väl?
*kastar en liten paprika i huvudet på finess*
)?
Jag är så jävla glad för idag fick jag veta att jag äntligen får en tillsvidaretjänst efter nästan 3 år på vikariat. Jippie! Som en skänk från ovan i mitt nuvarande tillstånd. Men jag sa inget till chefen om det tillståndet...
-
lillaD: Ditt namnbyte är väl lite finurligt ändå? Jag testade med Krusbäret och när det inte gick testade jag med Krusbär A och det var hör och häpna ledigt.
DND: Stort grattis till sonen!
Finessan: Yes! Grattis! Får du föräldralön också?