-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
Grattis Finess! Här gick det också bra, 8+4 idag. Det visade sig att det inte var en studie m placebo, utan de lottade i två grupper, antingen innohep+TLC eller bara TLC. Man fick veta direkt vilken grupp man hamnade i, och man fick också hoppa av vid detta besked eller när som helst i studien.
Jag hamnade i gruppen innohep+TLC och börjar med sprutorna idag. Jag hade stannat i studien oavsett, bestämde vi redan innan lottningen jag och maken. Kändes bra att ha bestämt innan. Det var så himla kul att träffa LM igen, har är verkligen fantastisk!
Jag är också försiktig glad faktiskt, försöker att inte bli för glad. Men jag är ju lite glad ändå!
Ni kan kalla mig lillaD, det enda jag skrivit om på fl är mina missfall, och egentligen är jag inte så hemlig (eller särskilt intressant!
)
Vilken vecka är du i F?
Kramar till er alla! -
Vilka underbara nyheter!! Grattis Grattis Grattis!!
-
Grattis till lyckade vul!!

-
Lycka och Betty, tack! (Betty, ditt nya namn klär inte alls din personlighet!
) -
Deppigt idag, när Leif frågade mig om mina tidigare graviditeter, det var 2005 (mf), 2006 (mf), 2007 (mf) och 2009 (LilleE). Tänk att det tog sån tid att få lillskatten ändå! Så många år där jag mådde så dåligt! Nu tog det nästan exakt ett år att bli gravid med lille knyttet. Jag som hade tänkt att få mina barn innan jag fyllde 30 (är jag 34 nu), som det kan gå.
-
mellanD: (
) Nääää, jag veeet. Får byta tillbaks sen igen tror jag. Om man får det?
-
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Hurra för VUL med levande liv!
Och hurra för att du får Innohep OCH TLC mellanstoralillaD!
Här har lyckan övergått i nåt slags kombination av utmattning, halsbränna/illamående och svimningsattacker, vilket hållit i sig ett par dagar. Vad det är KUL att vara gravid!
Tur att jag ska till BM på fredag så hon kan kolla att det inte är något allvarligt. Vilket det iofs inte får vara, för på fredag eftermiddag åker vi till fjällen! -
LillaD: Hurra!!!
Både tickande hjärta och Innohep!
-
Yes! Grattis lillaD! Slängde en tanke åt ditt håll idag när jag satt där i väntrummet och höll på att förgås av nervositet. Så bra att du får Innohep, grattis till det också! En bra dag för oss.
Jag är i 6+3.
Tack för alla grattis, en dag i taget....
Vad jobbigt, Fru Z.
Hoppas det blir bättre snart. -
Finess & MellanD: Grattis till lyckade VUL!
fruZ: Fy vad tungt å må så
Antar att det inte är så svårt att gissa vad jag heter nu och hette innan