• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-24 18:10:55 följande:
    Såååja, lugn och fin nu!
    haha... jaja... jag försöker... men jag förstår mej inte på folks oförmåga att tänka... {#lang_emotions_yell}
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 22:40:49 följande:
    haha... ja... det blir det ju definitivt...   hoppas på att du får komma iväg imorrn... sov gott... natti natti...
    Jag kom iväg idag Jobbet gick bra, jag har även hunnit träffa min kille en snabbis (nej inte för en snabbis), men sen skulle han iväg och kommer hem efter midnatt...
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Denebola
    NoMatter skrev 2010-03-24 15:21:42 följande:
    Nästa gång hon sms:ar och frågar om det har blivit något så svarar du: Kattungar.
    Eller att det inte blev något alls, det var visst bara gaser {#lang_emotions_tongue_out}
  • Fru U
    Denebola skrev 2010-03-24 19:09:17 följande:
    Jag kom iväg idag Jobbet gick bra, jag har även hunnit träffa min kille en snabbis (nej inte för en snabbis), men sen skulle han iväg och kommer hem efter midnatt...
    o då blir det en snabbis
    Svaren bor i hjärtat
  • smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-24 18:56:04 följande:
    nej... nu blir det två panodil o en vila... har megaont i ryggen...

Sluta knarka panodil människa!
  • Denebola
    Fru U skrev 2010-03-24 19:45:38 följande:
    o då blir det en snabbis
    Nä, då har vi ju hela natten på oss. {#lang_emotions_dreamer} Jag har i alla fall inget jag måste upp till i morgon För jag har påååååsklooooov! Hurra hurra hurra! {#lang_emotions_cheers}
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-24 19:09:17 följande:
    vad bra... =)
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-24 19:48:58 följande:
      Sluta knarka panodil människa!
    vad ska jag ta då när huvudet känns som det ska sprängas...?? =/  mestadels därför jag tog panodilen... o för att lindra lite av ryggvärken... men panodil biter inte på mitt ryggont... =(
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-24 20:45:17 följande:
    vad ska jag ta då när huvudet känns som det ska sprängas...?? =/  mestadels därför jag tog panodilen... o för att lindra lite av ryggvärken... men panodil biter inte på mitt ryggont... =(
    Ska du inte ta och vräka den där flodhästen snart då så du slipper ha ont? {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden För oss pladdriga.