• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • t0va
    Fru U skrev 2010-03-23 20:19:10 följande:
    Min telefon skickar ofta sms både två o tre gånger. Hopplöst. (iofs så använder jag den knappt ändå, jag är omodern )
    du skickar runor istället med åsnor. ;)
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-23 20:19:10 följande:
    Min telefon skickar ofta sms både två o tre gånger. Hopplöst. (iofs så använder jag den knappt ändå, jag är omodern )
    hmm... kommer det upp (när du ska skicka alltså) att det inte gick att skicka o en fråga om du vill försöka igen...??
  • Fru U
    CuteElliz skrev 2010-03-23 20:23:06 följande:
    hmm... kommer det upp (när du ska skicka alltså) att det inte gick att skicka o en fråga om du vill försöka igen...??
    Nej, sms:et lägger sig i utkorgen fast det skickats (men det vet man ju inte, så då klickar man på det igen och vips har den sänt det både en,två o tre gånger)

Jag har en minidatortelefon (htc) med word, powerpoint, adobe reader o en massa sånt (och jupp, jag använder de funktionerna men jag ringer aldrig )
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U

(citatfunktionsfel) Nej, jag skickar lappar med dinos ju

Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-23 20:48:39 följande:
    Nej, sms:et lägger sig i utkorgen fast det skickats (men det vet man ju inte, så då klickar man på det igen och vips har den sänt det både en,två o tre gånger) Jag har en minidatortelefon (htc) med word, powerpoint, adobe reader o en massa sånt (och jupp, jag använder de funktionerna men jag ringer aldrig )
    hmm... ok... ja, det var ju konstigt... men jag har iofs ingen sån tele... har en vanlig sonyericsson... =)  är helnöjd med min... fast den är lite knäpp ibland o får för sig att den inte ska skicka iväg ett sms... när jag har försökt fem ggr brukar jag trycka att den inte ska försöka igen o så startar jag om telen o skickar... o då går det bra... men ibland vet jag att det kommer fram flera ggr till ngn, men oftast inte...
  • t0va
    Fru U skrev 2010-03-23 20:49:31 följande:
    (citatfunktionsfel) Nej, jag skickar lappar med dinos ju
    dinos var det ja ;)

Nu ska jag fösöka sova lite, imorgon är det planering att åka till örebro och kolla på babyskydd och när jag ändå är iväg så tar jag vägen över filpsstad.. bara 10mil extra enkel tur ;)

Ska säga hej till en vän jag inte sett på 1.5år, förhoppningsvis så ska jag få låna en rullstolsdyna av henne så jag kanske inte får lika ont. Så det blir en heldag imorgon och jag hoppas att kroppen orkar med. Har ju hela dagen på mig så jag ska ta det lungt och njuta och ha lite egentid. Så ni inte behöver sakna mig så mycket imorgon.
  • CuteElliz

hmpf... så du bara tänker överge mej här inne med de andra t0va...?? {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_yell}

jaja... du får ha det så bra imorrn iaf... =D

• CuteElliz

ehm... tror jag börjar se lite galet... kanske borde använda mina glasögon... haha... när jag såg den här tråden i mina favoriter läste jag det som för oss fladdriga... haha...

• t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-23 21:04:44 följande:
    hmpf... så du bara tänker överge mej här inne med de andra t0va...?? jaja... du får ha det så bra imorrn iaf... =D
    jo, du får nog klara dig med de andra tokarna imorgon... Lovar att ta igen det sen :)
    Se nu till att fixa ut bebis bara.
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-23 21:08:22 följande:
    ehm... tror jag börjar se lite galet... kanske borde använda mina glasögon... haha... när jag såg den här tråden i mina favoriter läste jag det som för oss fladdriga... haha...
    jag är lite fladdrig idag... eller typ ofta :D
Svar på tråden För oss pladdriga.