För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
jag vet inte... men illa mår jag iaf... 
o ont som attan har jag i ryggen... 
blir nog en bebis snart tror jag... hoppas på att den vill komma snart åtminstone... men nu ska jag ta två värktabletter o sen en varm skön dusch... o så får vi se om det vill släppa nånting eller inte...
Hoppas det går över snart...
Jag ska gå och sova, ska upp 4.30. Blir spännande att se om jag kommer iväg imorn i stället :P
Nattinatt!
hmm... min ena "syster" är faan trög... ursäkta att jag spyr lite galla här inne... men måste fasen skriva av mej...
hon hörde av sig för ett tag sen o undrade om det kommit ngn bebis... nej skrev jag då... o idag messar hon igen o undrar om det kommit ngn bebis... varpå min första tanke var: men för faan... tror du inte att du skulle fått veta det på ngt sätt då eller...??
iaf, så jag struntade i att svara på några timmar... o sen när jag väl svarade så var jag väldigt kort i tonen o skrev bara ett Nope ingen bebis.
jaha... då slipper jag fler mess nu då tänkte jag... troligt... hon messar på lika glatt som innan... *suckar* vad är det med folk o inte fatta att man kanske inte är intresserad av att messa...?? 
det trodde jag...